پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان قزوین به مناسبت روز روانشناس و مشاور

علیرضا وارثی مدیرکل بهزیستی استان قزوین در پیامی فرا رسیدن روز روانشناس و مشاور را تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین علیرضا وارثی مدیر کل بهزیستی در پیامی فرا رسیدن روز روانشناس را به همکاران بهزیستی تبریک گفت .

متن پیام به شرح ذیل می باشد ؛

بسمه تعالی

در روزهای کرونایی نقش بی بدیل روان شناسان و مشاوران دربهبود وضعیت روانشناختی و التیام آلام رفتاری و ذهنی مردم بسیار حائزاهمیت بود و تلاش شما عزیزان در بالا بردن حس پذیرش افراد، ارائه سبک زندگی متناسب با ویروس کرونا، اصلاح باورهای نادرست افراد در خصوص ویروس و مدیریت هیجان و احساس افراد ؛ وضعیت روانشناختی مردم را بهبود بخشید و کمک شایانی به حوزه سلامت کشور کرد.
 متاسفانه امسال که تلاش های این بزرگواران در ایام کرونایی صدچندان بود، فرصت پاسداشت زحمات آنها به صورت حضوری از ما گرفته شد . 

لیکن خاطر نشان می کنم که این بحران توجه به جایگاه پیشگیری را در نظام سلامت کشور بارزتر کرد و نقش روان شناسان و مشاوران را در شاخص های سلامت روانی ، اجتماعی نمایان تر کرد.
اینجانب ضمن تبریک "روز روانشناس و مشاور" به کلیه روانشناسان مجرب و مشاوران متعهد در سراسر کشور بویژه همکاران روانشناسان و مشاور در سازمان بهزیستی کشور و استان قزوین و ابراز تشکر و قدردانی از اهتمام دلسوزانه این عزیزان ، امیدوارم به لطف خداوند رحمان و با تداوم و استمرار تلاشهای ایشان، شاهد افزایش نشاط اجتماعی و بهبود سلامت روانی اجتماعی در سطح جامعه باشیم.
علیرضا وارثی
مدیر کل

کد خبر 35342

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد