در سال گذشته دو هزارو ۹۲۱ شغل برای گروه های جامعه هدف بهزیستی ایجاد شد

علا الدینی معاون هماهنگی موسسات غیر دولتی، مشارکتهای مردمی و اشتغال بهزیستی استان مازندران از ایجاد دو هزارو۹۲۱ شغل برای گروه های جامعه هدف بهزیستی استان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران، نورالدین علاالدینی در کمیته تخصصی اشتغال بهزیستی استان مازندران اظهارکرد: با پیگیری مدیر کل بهزیستی استان مازندران و تلاش همکاران ستاد و شهرستانها در سال گذشته دو هزار و ۹۲۱ شغل برای جامعه هدف تحت پوشش ایجاد گردید.

 وی ضمن تشکر از همه کارکنان این حوزه، بیان کرد: برای راه اندازی این تعداد شغل، حدود ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص پیدا کرده است که با توجه به شرایط کرونا تلاش بی وقفه ای برای تحقق این امر صورت گرفت.

معاون هماهنگی موسسات غیر دولتی، مشارکتهای مردمی و اشتغال بهزیستی استان مازندران ضمن تشکر از کارگروه اشتغال استان و بانکهای عامل، گفت: در سال گذشته حدود ۹۰ درصد اعتبارات با تسهیل گری بانک ها جذب شده است و امیدواریم که بانکهای عامل جهت مابقی اعتبارات همکاری لازم را بعمل آورند.

 علا الدینی افزود: با توجه به شعار سال «تولید پشتیبانی ومانع زدایی ها» پیش بینی می شود ۳ هزار شغل برای جامعه هدف ایجاد گردد که  امید است با تسهیل گری مناسب بتوان این مهم را اجرایی نمود.

کد خبر 34458

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد