در رسانه | ۳وعده مهم مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی به دستفروش مشهدی چه بود؟

گروه استان‌ها ــ با پیگیری خبرنگار تسنیم، مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی از نزدیک با مشکلات دستفروش سالخورده مشهدی آشنا شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  مشهدمقدس ، پیرو گزارش درج شده در خبرگزاری تسنیم خراسان رضوی در خصوص دستفروش ۹۴ ساله نابینا که از طعنه‌های نامسئولانه رنجیده خاطر و دلشکسته شده بود؛ مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی برای دلجویی همراه با یک کادر درمانی و مددکاری به دیدار این دستفروش سالخورده و همسر معلولش در حاشیه شهر مشهد رفت.

انسان که باشی عشق به کمک کردن و دستگیری از محرومان و نیازمندان، جایی ویژه در دلت دارد و مرتب دنبال بهانه می‌گردی تا باری را از روی دوش محرومی برداری و دست نیازمندی را بگیری، این عشق و حس ناب را زمانی که مدیرکل بهزیستی استان از مددجویان حاشیه شهر مشهد منزل به منزل بازدید می‌کرد و برای شنیدن مشکلاتشان وقت و زمان زیادی می‌گذاشت خیلی خوب می‌شد فهمید.

در این بازدید و دلجویی، مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی تک تک مشکلات ریز و درشت این دستفروش نابینا و سالخورده و همسرش را شنید و دستورات و پیگیری‌های لازم جهت بهتر شدن شرایط زندگی این زوج سالخورده و معلول را داد.

وعده اهدای بسته کمک معیشتی و کارت هدیه، قول مناسب‌سازی محیطی مسکن این زوج معلول و سالخورده، ارجاع به بینایی‌سنجی، تهیه دارو ، تشکیل پرونده مددکاری...در این دیدار داده شد.

فیروزی در حاشیه این بازدیدهای منازل مددجویان حاشیه شهر با تاکید بر تکریم سالمندان و اینکه باید جایگاه این قشر ارزشمند جامعه بیش از پیش حفظ شود، گفت: کمک به حل مشکلات جامعه معلولین و افراد نیازمند با برقراری ارتباط عاطفی و ایجاد روحیه نشاط و سرکشی از خانواده‌های تحت پوشش و حمایت آنان بدست می‌آید.

وی افزود: ساخت مسکن، اشتغال، پرداخت مستمری، پرداخت وام، مواد غذایی و....در راستای کمک به حل مشکلات افراد تحت پوشش است.

وی ادامه داد: با تامین نیازهای اولیه زندگی معلولین باید شرایطی را فراهم کنیم که خانواده‌های معلولین دغدغه کمتری در خصوص این افراد داشته باشند.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی فعالیت در رسانه را حساس و مهم خواند و گفت: رسانه‌ها پل ارتباطی بین مسئولان و مردم هستند و هرچه این رابطه و ارتباط قوی‌تر باشد مردم اطلاعات بیشتری در مورد فعالیت‌های مدیران دارند.

وی افزود: من همیشه اعتقاد راسخی به کارکرد رسانه‌ها داشته‌ام، رسانه‌ای که مردمی، شفاف، دلسوز و ... باشد رسانه‌ای موفق، آینده‌دار و تضمین شده است. مردم و مسئولان و رسانه ۳ ضلع یک مثلث هستند.

کد خبر 34212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد