شمیرانات| سرپرست بهزیستی به منزل مددجوی آسیب دیده از خشونت رفت

 در راستای تکریم جامعه هدف، سرپرست بهزیستی شمیرانات همراه با معاون امور اجتماعی با یکی از مددجویان خشونت دیده در منزل وی دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، علیرضا عمادی با  مددجوی خشونت دیده و خانواده وی به رسم بزرگداشت آیین دید و بازدید ایام نوروز ملاقات کرد.  

عمادی اذعان داشت: با توجه به اینکه یکی از رویکردها و سیاست های سازمان بهزیستی حمایت از زنان و دختران خشونت دیده و آزاردیده می باشد در راستای تحقق توانمند سازی این افراد نیاز به همت و تلاش کلیه دستگاههای متناظر که در راس آنها قوه قضائیه و ایجاد عدالت اجتماعی و امنیت برای این افراد می باشد، باید قدم های موثری برداشت.
 
سرپرست بهزیستی شمیرانات در این دیدار به تاثیر حضور تیم سیار در موارد بحرانی و نحوه ارائه خدمات در دسترس به این افراد تاکید کرد  و همچنین با توجه به فشارهای روانی ایجاد شده و بروز علائم اضطراب های فراگیر در این افراد به نقش موثر مشاوره های حضوری و تلفنی حوزه پیشگیری و امکان ایجاد فرصت برای بهره مندی از این خدمات به زنان خشونت دیده نیز پرداخت.
 
زهرا دارابی نیز گزارشی از بررسی موانع و مشکلات مربوط به روند درمان خدمت گیرنده و نیز مشکلات معیشتی نامبرده و فرزندانشان  و برنامه ریزی و خدمات مددکاری و روانشناسی  در جهت مرتفع نمودن مسائل و مشکلات خانواده ارائه کرد.

کد خبر 34068

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد