اولین جلسه شورای اداری بهزیستی استان کرمانشاه با حضور رییس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور

اولین جلسه شورای اداری بهزیستی استان کرمانشاه با حضور رییس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور در سالن جلسات این اداره کل و از طریق ویدئو کنفرانس با روسای شهرستان های تابع استان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه: اولین جلسه شورای اداری اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه با حضور معاون پیشگیری سازمان بهزیستی کشور در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

دکتر فرحناز محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در ابتدای این جلسه گفت:
 سال ۹۹ با چالش ها و مشکلات بسیاری روبرو بودیم از یک طرف تحریم‌های ظالمانه اقتصادی و از یک طرف تشدید شیوع ویروس کرونا هم کار را برای کارکنان سازمان بهزیستی مشکل کرده بود و هم جامعه هدف را با مشکلات زیادی مواجه کرد که البته با لطف خدا، تلاش همکاران و صبر و بردباری مردم بر بسیاری از این مشکلات فائق آمدیم.

دکتر فرحناز محمدی به فعالیت مراکز مثبت زندگی اشاره کرد و افزود: یکی از مهمترین اقدامات سازمان بهزیستی در سال گذشته راه‌اندازی مراکز مثبت زندگی بود که با الکترونیکی شدن خدمات و کاهش ترددهای غیرضروری می تواند نتایج مطلوب تری را هم به همراه داشته باشند و ارائه خدمات در سطح مطلوب در مراکز  مثبت زندگی مستلزم نظارت حوزه های تخصصی است.

وی اظهار داشت: با توجه به بررسی های انجام شده و نتایج حاصل شده از عملکرد این مراکز، نیاز استان به تعداد بیشتری از این مراکز احساس می‌شود و در نظر داریم که در سال ۱۴۰۰ تعداد این مراکز را بر حسب نیاز افزایش دهیم.

کد خبر 33971

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد