۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶
پیام تبریک مدیرکل بهزیستی گلستان

دکتر سیدمهدی حسینی در پیامی فرارسیدن سال جدید را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ دکتر سید مهدی حسینی مدیرکل بهزیستی گلستان در پیامی آغاز سال ۱۴۰۰ را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

 نوروز باستانی ترنمی از عشق و زیبایی، تجلی‌گر حال و احوالی نو و بیدار کننده دل های خداجوست. خداوند متعال را شاکریم که دیگر بار توفیق حلاوت حلول سالی دیگر را با تقارن اعیاد شعبانیه و ولادت ولی عصر (عج) بر ایرانیان ارزانی داشت تا با تدبر و تعقل بر آنچه که گذراندیم، در سایه کرامتش دل به تلاشی افزون برای عزت، سربلندی و کامیابی ببندیم.

در سال گذشته به یاری خداوند متعال و همت همکاران صدیق، زحمتکش و گرانقدر اداره کل بهزیستی استان گلستان، شاهد دستاوردهای قابل توجهی در خدمت‌رسانی به بهترین مخلوقات خداوند منان و رنگین کمان اقوام ایران زمین بودیم.

به مصداق جمله «ایام می‌آیند تا از شما مبارک گردند» امیدوارم که شکوفایی بهار طبیعت، شما را به شکفتن بهار جان هاتان رهنمون شده و بهارانی همیشگی را در دل و جان شما ریشه دوانده و بار سنگین بیماری کرونا با اتکا به دانشمندان کشورمان از ایران عزیز برداشته شود.

اینجانب برخود لازم می دانم از زحمات ارزشمند و تحسین برانگیز یکایک شما همکاران عزیز در سالی که گذشت قدردانی نموده و از خداوند متعال، سالی سرشار از بهروزی و موفقّیت و ایّامی نیک و پربار را برای کلیه همکاران محترم و خانواده معّزز آنان در سال جدید، در ظل توجهات امام عصر روحی و ارواحنا فدا مسئلت می‌نمایم.

دکتر سید مهدی حسینی
مدیر کل بهزیستی استان گلستان

کد خبر 33818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد