از پرسنل اورژانس اجتماعی گلستان تقدیرشد

درمراسم تقدیر از ۱۲۳ نفر از پرسنل اورژانس اجتماعی کشوربا حضوروزیر تعاون، کارورفاه اجتماعی و معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، سه نفراز پرسنل اورژانس اجتماعی گلستان تقدیربه‌عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان گلستان؛ درحاشیه این مراسم دکتر سید مهدی حسینی مدیرکل بهزیستی گلستان ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی  پرسنل اورژانس اجتماعی  از ارائه ۵۵ خدمت توسط این عزیزان خبرداد و گفت: این خدمات شامل: کودک ازاری ، همسرآزاری و کودکان کار و آسیب های اجتماعی بوده و  هم استانی‌های گرامی در هرساعت از شبانه روز می توانند با شماره گیری ۱۲۳ به این خدمات دسترسی رایگان پیدا کنند.

حسینی ادامه داد: همکاران اورژانس اجتماعی در خط مقدم دفاع ازبنیان خانواده و حریم شخصی افراد جامعه و صیانت از حقوق روانی جامعه بوده که این کارروحی بلند وصبری عظیم می طلبد.

وی افزود: خوشبختانه باهمت والا وتلاش شبانه روزی این عزیزان تاکنون مورد حادی از حوزه ماموریت اورژانس اجتماعی  اداره کل بهزیستی گلستان رخ نداده است.

مدیرکل بهزیستی گلستان تصریح کرد: درتمامی شهرستان‌های استان خدمات این عزیزان قابل رویت و تاثیرگذار است که شاخص های آن را میتوان در گنبد و گرگان مشاهده کرد.

همچنین درپایان این مراسم سه نفراز همکاران برتر اورژانس اجتماعی گلستان و کشورتوسط دکتر شریعتمداری وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی ، دکتر قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور و سرکار خانم معصومه ابتکار و معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به صورت ویدیو کنفرانس  با اهداء لوح سپاس و تندیس یادبود قدردانی شد.

کد خبر 33541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد