آغاز واکسیناسیون سالمندان در مراکز بهزیستی کرمان

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان مرحله اول واکسیناسیون کووید ۱۹، ویژه سالمندان و افراد دارای معلولیت مقیم در مراکز شبانه‌روزی استان کرمان آغاز شد.


 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عباس صادق زاده، مدیرکل بهزیستی استان کرمان با بیان اینکه سالمندان و مراقبین مراکز شبانه‌روزی بر اساس مطالعات یکی از گروه‌های پرخطر در مقابل ویروس کرونا بوده اند، گفت: انجام واکسیناسیون این قشر از جامعه هدف بهزیستی علاوه بر پیشگیری از شیوع این ویروس و حفظ سلامت آنان، کرامت انسانی این افراد را هم به خوبی مد نظر داشته است.
او افزود: در مرحله اول این واکسیناسیون، ۳۶۲ نفر از سالمندان استان کرمان شامل ۲۸۲ نفر در کرمان و ۸۰ نفر در شهرستان بم واکسینه خواهند شد.
صادق زاده بیان داشت: از صبح امروز تاکنون، سالمندان و پرسنل فعال یک مرکز در کرمان به تعداد ۶۵ نفر بدون هیچگونه مشکل و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی واکسینه شده اند و هم اکنون نیز واکسیناسیون مرکز دوم با جمعیت تقریبی ۷۰ نفر آغاز شده است که این روند تا تکمیل واکسیناسیون افراد مشمول ادامه خواهد داشت.
او از آغاز مرحله اول واکسیناسیون کووید ۱۹ سالمندان مقیم و افراد دارای معلولیت در مراکز شبانه‌روزی استان کرمان و مراقبین فعال در این مراکز با حضور کارشناسان مسئول بهزیستی، مرکز بهداشت و اورژانس ۱۱۵ در سراهای سالمندان کرمان خبرداد.

کد خبر 33521

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد