واکسیناسیون کووید ۱۹ سالمندان مراکز نگهداری بهزیستی استان اصفهان، از کاشان آغاز شد

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان از آغاز واکسیناسیون کووید ۱۹ سالمندان مراکز نگهداری بهزیستی استان در کاشان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، دکتر ولی اله نصر گفت: پیرو هماهنگی های انجام شده بین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با سازمان بهزیستی کشور و تدوین دستورالعمل واکسیناسیون کرونا؛ جلسات وبینار آموزشی برای مسئولین اداری مرتبط و همچنین پزشکان و پرستاران مراکز شبانه روزی سالمندان در سطح کشور برگزار گردید.
وی افزود: مطابق دستورالعمل موجود پس از مشخص نمودن سالمندان واجد شرایط واکسیناسیون، فرم شماره یک و فرم رضایت آگاهانه برای آنها تکمیل می شود و سپس موارد به معاونت بهداشتی دانشگاه جهت اعزام تیم واکسیناسیون اعلام می گردد. به منظور آمادگی کامل، در زمان واکسیناسیون تیم اورژانس ۱۱۵ در محل حضور خواهند داشت. 
مدیر کل بهزیستی استان اصفهان گفت: با توجه به هماهنگی های انجام شده در سطح استان، روز گذشته با پیگیری های همکاران خوبم در اداره بهزیستی شهرستان کاشان و همکاری بسیار خوب دانشگاه علوم پزشکی و اورژانس ۱۱۵ کاشان، واکسیناسیون ۵۷ نفر از سالمندان واجد شرایط بستری در مجتمع سالمندان گلابچی کاشان انجام شد. خوشبختانه از زمان انجام واکسیناسیون تا کنون که بیش از بیست و چهار ساعت می گذرد، هیچگونه عوارضی در افرادی که واکسن کرونا را در این مرکز دریافت کرده اند، گزارش نشده است.
دکتر نصر ضمن تشکر از دانشگاه علوم پزشکی و اورژانس ۱۱۵ استان، گفت: روند واکسیناسیون سالمندان در سایر مراکز نگهداری استان نیز در روزهای آتی انجام خواهد شد.


 

کد خبر 33348

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد