جذب بیش از ۲ میلیارد تومان وام اشتغال برای مددجویان مانه و سملقان

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی عنوان کرد: از ۷۸ نفر از افراد معرفی شده جهت دریافت وام اشتغال ۵۷ نفر وام دریافت کردند که اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان جذب شده است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خراسان شمالی، اسماعیل قربانی بااشاره معرفی ۲۰ نفر از متقاضیان ترک اعتیاد به مراکز درمان و بازتوانی اعتیاد شهرستان مانه و سملقان بیان کرد: در طی ۹ ماه سال جاری ۱۲ نفر از متقاضیان ترک اعتیاد به مراکز اقامتی میان مدت معرفی شدند که اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیون ریال هزینه شده است.

وی به عملکرد واحد پیشگیری اشاره کرد و افزود: برگزاری دوره آموزشی مهارتهای زندگی برای ۸۰ نفر در شهر آشخانه توسط مرکز مشاوره مهرآسا، موسسه چشمه سار روان زندگی  و موسسه ژرتو تدبیر اترک و همچنین برگزاری دوره آموزشی پیش از ازدواج برای ۳۴ نفردرشهر آشخانه توسط موسسه چشمه سار روان زندگی و مرکز مهدیس بخشی از برنامه های واحد پیشگیری است.

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی تصریح کرد: برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از خودکشی، مشاوره حضوری در مراکز مشاوره برای مراجعین نیازمند طلاق و معرفی ۴۳ نفر از معلولین به آزمایشگاه ژنتیک بخش دیگری از واحد پیشگیری است.

این مسوول خاطرنشان کرد: از ۷۸ نفر از افراد معرفی شده جهت دریافت وام اشتغال ۵۷ نفر وام دریافت کردند که اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد  و ۵۰۰ میلیون تومان جذب شده است.

قربانی گفت: برای ۳۶ مددجویان بهرمند از بلاعوض ساخت مسکن اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۰۲ میلیون تومان پرداخت شده است.

کد خبر 33312

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد