۴۴ مرکز مثبت زندگی بهزیستی استان اردبیل افتتاح خواهد شد

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل گفت: همزمان با افتتاح ۲۴۰۰ مرکز مثبت زندگی بهزیستی کشور با حضور ویدیو کنفرانس رئیس جمهور ۴۴ مرکز نیز در استان اردبیل فعالیت های خود را آغاز خواهند کرد.

«بهزاد ستاری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با افتتاح ۲۴۰۰ مرکز مثبت زندگی بهزیستی کشور با حضور ویدیو کنفرانس رئیس جمهور ۴۴ مرکز نیز در استان اردبیل فعالیت های خود را آغاز خواهند کرد.

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل تصریح کرد: این اتفاق مهم روز دوشنبه ۱۸اسفندماه از ساعت ۱۰ صبح همزمان با سراسر کشور رخ خواهد داد.

این مقام مسئول ادامه داد: مراکز مثبت زندگی زمینه ارائه خدمات عمومی سازمان بهزیستی با کمک بخش غیردولتی به مددجویان در نزدیک ترین محل به متقاضیان این خدمات در استان اردبیل را فراهم می کند.

ستاری اظهار داشت: با شروع به کار مراکز مثبت زندگی می توانیم خدمات حوزه بهزیستی را به ۱۷ هزار مددجوی این سازمان را تسریع بخشید و به صورت فراگیر این خدمات را ارائه داد.

وی عنوان کرد: این مراکز برای استفاده از ظرفیت مددکاران اجتماعی سازمان بهزیستی و کارآفرینان بخش خصوصی تشکیل شده است و هم اکنون مشارکت خوبی در ارائه خدمات به مددجویان بهزیستی هستند.

مدیر کل بهزیستی استان خاطر نشان کرد: این مراکز خدمات خود را به صورت خانواده محور ارائه می دهند و بر اساس اطلاعات خانواده پرونده های مددکاری برای ارائه خدمات به آنها برای توانمندی سازی تمرکز دارند.

کد خبر 32984

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد