اشتغال به کار گروه های هدف بهزیستی استان در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر شتاب بیشتری می گیرد

در نشستی که با حضور دکتر حاجیونی مدیر کل بهزیستی استان و معاونت پشتیبانی و مشارکتهای اشتغال این اداره کل با مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر مستقر در آن منطقه برگزار شد مقرر گردید در بکارگیری و اشتغال گروه های هدف بهزیستی در کارگاه های تولیدی آن منطقه شتاب بیشتری صورت گیرد

به گزارش واحد خبر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان، دکتر حاجیونی ضمن ارائه گزارش جامعی از نقش و ماموریتهای بهزیستی و ارتقاء سلامت اجتماعی جامعه به بحت توانمند سازی گروه های هدف در بهزیستی به عنوان یک بحث و مقوله مهم پرداخت و گفت: حوزه های تخصصی بویژه اشتغال این اداره کل تلاش می نماید با بهره گیری از همه ظرفیتهای ممکن چه در آموزش و مهارتهای حرفه ای و با عنوان فاز اول در آمال سازی شغلی مددجویان و چه در حمایت گیری از طریق پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال زایی و حمایت های بیمه ای سهم بسزایی در امر توانمند سازی و بازتوانی این عزیزان داشته باشد.
مدیر کل بهزیستی استان بوشهر بیان داشت: منطقه ویژه اقتصادی بوشهر با توجه به ظرفیتها و پتانسیل بالفعل و خوبی که دارد می تواند شریک متعهد و بسیار موثری در انجام مسئولیت اجتماعی خود در همکاری با بهزیستی باشد.
دکتر علیرضا حاجیونی در پایان ابراز امیدواری کرد: با توجه به چشم انداز ظرفیتهای خوب منطقه ویژه اقتصادی می تواند نکته امید روشنی در ایجاد اشتغال پایدار گروه های هدف بهزیستی نوید بخشد.
حسین نامور مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر گفت: منطقه ویژه اقتصادی را منطقه ای صنعتی و مولد دانست که با برنامه ریزی های صورت گرفته و فراهم آوردن بستر تولید و اشتغال موجب افزایش بهره وری و ارتقاء بعد روانی جامعه به همراه داشته باشد.
نامور در ادامه افزود: هم اکنون قریب 50 واحد تولیدی در منطقه ویژه فعال هستند که منجر به اشتغال 1730 نفر گردیده که با توجه به ظرفیتها ی بالقوه موجود امکان اشتغال 2000 نفر دیگر را دارد.
وی در پایان خاطر نشانذکرد: دفتر اداره کار و اشتغال این منطقه آمادگی لازم خود را جهت آموزش و به کارگیری گروه های هدف بهزیستی در کارگاه های تولیدی و مستقر در این منطقه اعلام می نماید.
همچنین در پایان این جلسه مقرر گردید تفاهمنامه کاری فی ما بین تهیه و منعقد گردد.
شایان ذکر است در این نشست رییس دفتر اشتغال و حراست منطقه ویژه اقتصادی نیز حضور داشتند که در پایان این جلسه با حضور دکتر حاجیونی از کارگاه های مستقر در این منطقه بازدید به عمل آوردند.

کد خبر 32956

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد