بهزیستی در رسانه | ۱۱۰ خانواده مهدیشهری به صورت رایگان بیمه حوادث منازل شدند

سمنان- ایرنا- جانشین رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر گفت: ۱۱۰ خانواده مهدیشهری مددجوی بهزیستی به صورت رایگان زیر پوشش بیمه حوادث منازل قرار گرفتند.

صدیقه شاهورانی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه طرح بیمه رایگان حوادث منازل بهزیستی با همکاری شهرداری مهدیشهر اجرا شد ابراز داشت: هزینه ثبت نام برای هر خانواده ۲۵۰ هزار ریال بود که از مددجویان بهزیستی دریافت نشد.

وی افزود: به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران،  اداره بهزیستی مهدیشهر با همکاری شهرداری ساختمان و وسایل منازل مسکونی خانوار شهری مهدیشهری را به طور رایگان تحت پوشش بیمه حوادث قرار می دهد.

جانشین رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر بیان کرد: مددجویان علاقه مند برای استفاده از طرح بیمه رایگان منازل می توانند با مراجعه به بهزیستی شهرستان و دریافت و تکمیل مدارک در این طرح ثبت نام کنند.

شاهورانی گفت: سقف تعهدات این بیمه مبلغ سه میلیارد ریال است که میزان خسارت پرداختی به ازای هر ساختمان ۲ میلیارد و  لوازم منزل یک میلیارد ریال، در قرارداد منعقد شده است.

وی ادامه داد: این طرح شامل بیمه در مقابل حوادثی از جمله آتش‌سوزی، سیل، زلزله، صاعقه، طوفان و سایر بلایای طبیعی و حوادث غیرمترقبه است..

به گزارش ایرنا، یک هزار و ۳۵۰ نفر زیر حمایت اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر هستند که شامل یک هزار نفر در حوزه توانبخشی و ۳۵۰ نفر در حوزه اجتماعی است.

کد خبر 32876

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد