قدردانی دادستان مشهد از بهزیستی خراسان رضوی در موضوع ساماندهی کودکان کار و خیابان

دادستان مشهد در موضوع ساماندهی کودکان کار و خیابان از بهزیستی خراسان رضوی قدردانی کرد.

محمد حسین درودی در حاشیه‌ی مراسم تقدیر از دست‌اندرکاران برنامه‌ی ساماندهی کودکان کار و خیابان که پیش از ظهر امروز ۱۶ اسفند در فرهنگسرای قرآن و عترت برگزار شد گفت: کار ساماندهی کودکان کار و خیابان باید به نتیجه‌بخشی دراز مدت برسد.

وی با تأکید بر اینکه باید مشکلات حوزه‌ی زنان و کودکان در مشهد حل شود گفت: صرف جمع‌آوری کودکان کار و خیابان کافی نیست و باید مسیری برای توانمندسازی آینده‌ی کودکان تعریف و اجرایی شود.

وی خاطر نشان کرد: باید زمینه‌ای فراهم شود که اطمینان داشته باشیم کودک ساماندهی و توانمند شده در مسیر صحیح قرار بگیرد و دیگر به چرخه‌ی آسیب بازنگردد.

وی با تشکر از تلاش دستگاه‌های اجرایی بویژه بهزیستی گفت: کاری که از سر وظیفه و تکلیف صرف باشد نتیجه‌ی رضایت‌بخشی نخواهد داشت بلکه باید عاشقانه و انسانی به موضوع وارد شویم و همه تلاش خود را بکار بگیریم.

دادستان مشهد خاطر نشان کرد: علاوه بر کودکان، در زمینه‌ی معتادان متجاهر هم حرکت خوبی شروع شده که باید حتما با ساماندهی همراه باشد.

وی ادامه داد: معتادین متجاهر هم باید مسیر ساماندهی را طی کنند که به چرخه‌ی آسیب بازنگردند.

معاون دادستان و مسؤول برنامه‌ی ساماندهی کودکان کار و خیابان( موسوم به سایبان مهر) نیز در این گفتگو یادآور شد: تمام این برنامه با حمایت و همراهی دادستان مشهد به پیش می‌رود.

نیره عابدین زاده افزود: هر زمان دادستان از پیشرفت برنامه سؤال می‌کند و ما گزارش می‌دهیم ایشان تأکید می‌کند که با قوت ادامه دهید و کار را با تمام قوای دستگاه‌ها دنبال کنید.

وی تأکید کرد: اگر همراهی و حمایت ایشان نباشد نمی‌توانیم برنامه را به پیش ببریم.

کد خبر 32730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد