مراسم کلنگ زنی ۱۲واحد مسکونی برای خانوارهای دارای حداقل دوعضو معلول و بالاتر در یاسوج

این مراسم با حضور حجت الاسلام روحانی نژاد نماینده ولی فقیه در بنیادمسکن کشور،دکتر مرادی مدیرکل بهزیستی استان،دکتر کناری فرماندار شهرستان بویراحمد،دکترجنتی مدیرکل بنیادمسکن استان،مهندس غریبی مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز استان ، مظلومی معاون مشارکت و اشتغال بهزیستی استان ، مهندس اشرف زاده معاون راه وشهرسازی و جمعی از خیرین مسکن ساز استان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویر احمد:دکترمرادی بااشاره به اینکه  این پروژه ها طی یک تفاهم نامه پنج جانبه باهمکاری بنیاد مستضعفان ،بنیادمسکن، انجمن خیرین مسکن ساز ،سازمان بهزیستی و راه و شهرسازی استان اجرامیشود گفت:این ۱۲ واحد که زمین آنها توسط  اداره کل راه و شهرسازی و با همت انجمن خیرین مسکن ساز استان تامین شد ،برای ۱۲ خانوار دارای حداقل دو عضو معلول کلنگ زنی شد و در یک بازه زمانی مشخص با همکاری دستگاه های همکار،احداث و تحویل این خانوارها خواهد شد.

مرادی مدیرکل بهزیستی استان خاطر نشان کرد : میزان تسهیلات بلاعوض برای خانواده های دارای حداقل دو عضو معلول شهری ۱۴۰میلیون تومان و روستایی ۸۵ میلیون تومان است باهمکاری بنیادمسکن و انجمن خیرین مسکن ساز ، بنیاد مستضعفان  و سازمان بهزبستی ارائه خواهدشد.

مهندس غریبی مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز استان گفت: اعتبار این پروژه بالغ بریک میلیارد و ششصد میلیون تومان است که طبق تفاهم نامه ۵ جانبه تامین میشود.

وی گفت :باتوجه به هماهنگی ها و رایزنی های انجام شده سطح زیربنای این واحد ها ۱۰۰ مترمربع خواهند بود.

حجت الاسلام روحانی نژاد نماینده ولی فقیه در بنیادمسکن کشور گفت: این حرکت خداپسندانه قابل تقدیر است و البته اجر این کارخیر به بهترین شکل از سوی خداوند به این عزیزان برخواهدگشت.

حجت الاسلام روحانی نژاد بیان کرد:اراده نظام مقدس جمهوری اسلامی بر این است که در جای جای کشور برای خانواده های محروم که دارای ایتام و یا دارای معلول اند مسکن ساخته شود و تفاهم نامه های مشترکی که میان بنیادمسکن و نهادهای حمایتی منعقد شده است همه در راستای رفع محرومیت در حوزه مسکن برای اقشار نیازمند است.

وی گفت : افزایش زیربنای این مسکن ها اقدام خوبی بوده است و امیدواریم باهمت شما عزیزان نویدبخش این موضوع باشیم که فرد بدون سرپناه در این استان و کشور نداشته باشیم.

 روحانی نژاد ضمن تقدیر از همه دست اندرکاران این آیین ازهمه خیرین مسکن ساز این استان خواست که با برنامه ریزی و هماهنگی با سایرنهادها گام های بزرگ و جدی در این حوزه بردارند.

​​​​​​

کد خبر 32701

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد