سرخس | اولین نشست هم اندیشی بهزیستی سرخس با هیات مدیره مرکز شبه خانواده امام علی(ع)

به منظور تقویت نظارت بر مؤسسات و مراکز غیر دولتی، اولین جلسه مشترک بهزیستی سرخس و هیأت مدیره‌ی مرکز شبه خانواده امام علی برگزار گردید.

به گفته‌ی رئیس بهزیستی سرخس در این نشست، که جمعی از کارشناسان بهزیستی هم شرکت داشتند ضمن تقدیر از تلاش‌های بخش غیر دولتی در تمشیت امور مددجویان، بر رعایت دقیق پروتکل‌ها و دستور العمل‌های اجرایی در مراکز غیر دولتی تأکید شد.

حسن سلیمی گفت: متأسفانه در طول سال‌های گذشته، نشست و جلسه‌ای با این مرکز برگزار نشده بود و این نخستین جلسه در این زمینه بود.

وی ادامه داد: لذا توضیحات مفصلی در خصوص مقررات و ضوابط اداره کردن و مدیریت مراکز شبه خانواده به هیأت مدیره‌ی این مؤسسه ارائه شد.

وی گفت: همچنین در زمینه‌ی تنظیم سندهای مالی و مستندات پیوست اسناد، توضیح مکفی به اعضای هیأت مدیره داده شد و مقرر گردید، برای ثبت و ضبط دقیق حساب‌های مؤسسه، از نرم‌افزاری که از سوی معاونت‌ مشارکت‌های مردمی بهزیستی خراسان رضوی ارائه شده، استفاده شود.

سلیمی خاطر نشان کرد: هدف از این جلسه آشنا ساختن هیأت مدیره‌ی مرکز به مقررات و ضوابط اداره‌ی مراکز و بهبود و بالا بردن سطح کیفیت خدمات بود.

وی افزود: همچنین بر رعایت کلیه‌ی موارد امنیتی، ایمنی مددجویان، و بهبود شرایط محیطی، امور فرهنگی، تربیتی و اجتماعی فرزندان تأکید گردید.

رئیس بهزیستی سرخس تأکید کرد: همچنین برای ایجاد یک خانه نیمه مستقلی برای فرزندانی که به سن استقلال می‌رسند گفتگو شد و تصمیماتی اتخاذ گردید.

وی خاطر نشان ساخت: تکمیل و بهبود سیستم الکترونیکی امنیتی مرکز، افزایش مربیان در هر شیفت و رسیدگی به وضعیت حقوقی و بیمه پرسنل مرکز، از دیگر تأکیدات بهزیستی بود که مورد استقبال این مرکز نگهداری و تربیت کودکان قرار گرفت و مقرر شد در اسرع وقت، عملیاتی شود.

مدیر عامل مؤسسه امام علی(ع) نیز در این نشست از رئیس و کارشناسان بهزیستی قدردانی کرد.

غلام شهرکی گفت: در چند سال گذشته، به دلیل نبود هماهنگی لازم، ما اطلاعات کافی در این زمینه‌ها نداشتیم و حالا با توضیحات و اطلاعاتی که دریافت کردیم با نگاه صحیح به مسائل خدمت به مددجویان عزیز را ادامه می‌دهیم.

وی افزود: ما ملزم به رعایت قوانین سازمانی هستیم و با آغوش باز آنها را می‌پذیریم. بهزیستی با برگزاری این جلسه و شرح کامل وظایف و قوانین، برای رسیدن به هدف اصلی ما که همانا رضایت خداوند منان است نقطه امیدی را روشن کردند.

کد خبر 32635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد