معرفی برگزیدگان جشنواره فرهنگی نماز و مهدویت ویژه کارکنان و جامعه هدف بهزیستی آذربایجان غربی

برگزیدگان جشنواره فرهنگی نماز و مهدویت ویژه کارکنان و جامعه هدف بهزیستی آذربایجان غربی پس از داوری و بررسی‌های لازم معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی؛ دکتر سعید فریور مدیرکل بهزیستی استان نیز در این جشنواره با اشاره به اهمیت نماز و تاثیر این فرضیه الهی در زندگی افزود: نماز به عنوان ستون دین همواره در دین اسلام مورد تاکید بوده و همواره از جنبه های مختلف بر زندگی افراد موثر است.

وی با بیان اینکه نماز نماد تسلیم و عبودیت در برابر خداوند است، ادامه داد: اگر در ماهیت و شکل نماز دقت شود می بینیم که نماز بهترین شیوه اظهار بندگی است، مجموعه اجزا و حرکات آن تجلی تواضع و تسلیم در برابر خداوند است.

فریور تاکیدکرد: اگر نماز به طور صحیح و کامل با حفظ شرایط و آداب و با توجه به روح اصلی و ماهیت حقیقی اش خوانده شود، هم انسان را منظم، مقید، اجتماعی و دور از غفلت و دنیازدگی می کند و هم جلوی بسیاری از مفاسد اجتماعی را می گیرد.

وی بااشاره به نتایج جشنواره فرهنگی نماز و مهدویت ویژه کارکنان و جامعه هدف بهزیستی استان افزود: این جشنواره با حضور داوران و اعضای حاضر در جشنواره ۲۶ اثر در زمینه اذان در گروه‌های کارکنان و جامعه هدف در گروه سنی زیر ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال و ۱۰ اثر در خصوص آثار نماز و مهدویت در زمینه‌های کلیپ، پادکست و انیمیشن برگزیده و انتخاب شدند.

گفتنی است نتایج جشنواره به شرح ذیل است: 

در بخش اذان کارکنان و خانواده کارکنان زیر ۱۸ سال، امین صمدی از ارومیه، امیر رضا سلطانی از چالدران و مهدی قنبردوست از تکاب به ترتیب حائز مقام های اول تا سوم شدند. 

در بخش اذان "جامعه هدف بالای ۱۸ سال"، یاسین کاظم علیلو از خوی، مهدی مهدی زاده از ارومیه و شمس الله خیری از میاندوآب به ترتیب اول تا سوم شدند. 

در بخش مسابقات اذان "خانواده کارکنان زیر ۱۸ سال" امیرحسین ابراهیمی از تکاب حایز رتبه اول شد، در بخش جامعه هدف زیر ۱۸ سال همایون صمدی از تکاب،آراز مهدیزاده از ارومیه و امیر مستقدمی از اشنویه به ترتیب اول تا سوم شدند. 

در بخش نماز و مهدویت، "کلیپ کارکنان" فاطمه رحیمی از نقده، در بخش انیمیشن و کلیپ جامعه هدف امیررضا کفاشی از ارومیه حائز رتبه شدند.

کد خبر 32425

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد