توافقات بهزیستی و راه و شهرسازی خراسان رضوی برای تکمیل واحدهای مسکونی مددجویان

به گفته‌ی سرپرست بهزیستی خراسان رضوی ۳۶ واحد مسکونی نیمه‌تمام متعلق به خانواده‌های دو معلولی در خراسان رضوی، توسط راه و شهرسازی استان، تکمیل و در سه ماه آینده، تحویل بهزیستی خواهد شد.

دکتر مسعود فیروزی گفت: در نشست صبح امروز با مدیران راه و شهرسازی استان، مقرر شد واحدهای مسکونی نیمه‌تمام مددجویان بهزیستی که مرتبط با راه و شهرسازی است و اتمام و تکمیل آنها منوط به تلاش و همراهی این نهاد می‌باشد در سه ماه آینده، تکمیل و تحویل بهزیستی بشود.

وی خاطر نشان کرد: از این واحدهای نیمه‌تمام ۲۰ واحد در سبزوار، ۱۰ واحد در تایباد و ۶ واحد در گناباد واقع شده‌اند که تکمیل آنها با کمک و همراهی راه و شهرسازی میسر می‌باشد.

وی ادامه داد: در این نشست همچنین مقرر گردید یک هزار و ۱۱۷ خانواده‌ی دو معلولی فاقد مسکن که واجد شرایط دریافت مسکن حمایتی هستند به راه و شهرسازی استان معرفی شوند و این اداره، در تأمین زمین مورد نیاز یا پروژه‌های ساخت مسکن در سطح استان، این گروه از مددجویان را در اولویت بگذارد.

فیروزی اظهار داشت: این دو موضوع مورد توافق قرار گرفت و مقرر شد بهزیستی استان، فهرست خانواده‌های دو معلولی در نوبت مسکن حمایتی را به راه و شهرسازی اعلام کند و راه و شهرسازی در هر نقطه‌ی استان که مورد درخواست بهزیستی بوده و امکانات داشته باشد زمین مورد نیاز برای احداث واحدهای مسکونی را تأمین و در صورت داشتن پروژه‌های مسکونی دولتی، این خانواده‌ها را در اولویت واگذاری قرار دهد.

وی در همین زمینه یادآور شد: همچنین ۶۵۰ واحد مسکونی مددجویان در سطح استان در حال ساخت می‌باشد که سطوح پیشرفت متفاوتی دارد و امیدواریم با همت و مشارکت خیرین و نهادهای مرتبط، بتوانیم آنها را به اتمام برسانیم و سقفی بر سر مددجویان عزیزمان که فاقد مسکن هستند داشته باشیم.

کد خبر 32406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد