مدیرکل بهزیستی استان تهران روز جهانی نهادهای مردمی را تبریک گفت

مدیرکل بهزیستی استان تهران با انتشار پیامی روز ۲۷ فوریه مصادف با نهم اسفند که به نام روز جهانی سازمان های مردم نهاد(N.G.O) ها لقب گرفته را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، امین شاهرخی با گرامیداشت این روز، در پیام خود چنین گفته است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز جهانی سازمان های مردم نهاد، روزی برای تلاش در راستای بهبود زندگی مردم و تحقق حاکمیت مردم و  نمادی از مردم سالاری است.

این روز که در سال ۱۹۴۵ آغاز راهی را ترسیم کرد که پس از آن و از دوران جهانی سازی شهرت گرفت در قرن بیستم به تعمیق، فراگیری و گسترش این سازمان ها بسیار کمک کرد و آن را نقطه عطفی در مسیر سپردن امور به مردم می دانیم.

سازمان های مردم نهاد (سمن) ها، طیفی وسیع و پردامنه از نهادهای مدنی غیردولتی را شامل می شوند که روزی در تقویم جهانی بدانها اختصاص یافته و باید این روز را برای فعالیت های داوطلبانه و ضرورت فعالیت ها و مناسبات خیرمابانه زنده نگهداشت.

این روز را فرصتی گرانسنگ می دانم که این نهادهای مردمی وظیفه ای بس بزرگ، چون هدایت، همکاری و همراهی توده های مردم را به عهده دارند و ارتقای اخلاق و معنویت را در سرلوحه امور خود قرار داده اند و در این رهگذر فعالان سازمان های مردم نهاد که در راستای تحقق اهداف سازمان بهزیستی در استان تهران تلاش می کنند را شایسته تقدیر و سپاس می دانم.

دکتر امین شاهرخی
مدیرکل بهزیستی استان تهران

کد خبر 32374

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد