خبر تجمیعی|سفر معاون مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور به استان کردستان

مهندس ذوالفقار یزدان مهر معاون مشارکت های مردمی ،موسسات غیر دولتی،توانمند سازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور به منظور نیازسنجی و بررسی نحوه اقدامات بهزیستی کردستان؛روز چهارشنبه ۶ اسفند ماه جاری به این استان سفر کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل به نقل از بهزیستی استان کردستان؛این مقام مسئول که به دعوت دکتر شیوا قاسمی پور نماینده مردم شریف شهرستان های مریوان و سروآباد به کردستان سفر کرده بود، با استقبال سید صباح قریشی مدیر کل بهزیستی استان ، در شورای مدیران این سازمان شرکت کرد و پس و بحث و تبادل نظر با اعضای شورای معاونین بهزیستی این استان ، قول مساعد جهت پیگیری موارد مطرح شده در این نشست را داد.

دیدار نماینده ولی فقیه در کردستان با معاون رئیس سازمان بهزیستی کشور

مهندس ذوالفقار یزدان مهر معاون مشارکت های مردمی ، موسسات غیر دولتی، توانمند سازی ،و امور مجلس بهزیستی کشور به همراه شیوا قاسمی پور نماینده مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل و جمعی از مسئولان بهزیستی کردستان، ضمن حضور در دفتر نماینده ولی فقیه با وی دیدار کردند.

حجت الاسلام پور ذهبی نماینده ولی فقیه در استان،  پس از استماع سخنان حاضرین در جلسه ، با ابراز خرسندی از عملکرد بهزیستی،آمادگی خود را جهت ارتقاء و تسریع در خدمت رسانی به افراد دارای معلولیت و مددجویان تحت پوشش بهزیستی؛ اعلام کرد.

بازدید معاون مشارکت های مردمی بهزیستی کشور از مراکز مثبت زندگی شهر سنندج

مهندس ذوالفقار یزدان مهر از مراکز + زندگی نواحی مختلف و حاشیه های شهر سنندج بازدید کرد.وی در این بازدید ها با مددکاران و کارشناسان به گفتگو پرداخت.همچنین مسولان مراکز و مددکاران  نحوه فعالیت های خود را تشریح کردند.

مرکز جامع ترک اعتیاد و بازتوانی معتادان سنندج خدمتی ماندگار از بهزیستی 

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی کشور ضمن بازدید از مرکز جامع ترک اعتیاد و بازتوانی معتادان ، از نزدیک جویای مشکلات شد.وی رسیدگی به امور معتادان را وظیفه تمام مردم و خانواده دانست و گفت : معضل اعتیاد تنها با مشارکت عمومی کاهش می یابد لذا از عهده تنها یکی دو سازمان خارج است و  عزم عمومی را می طلبد.

کارگاه تولید و ساخت عروسک توسط معلولان مورد بازید معاون بهزیستی  کشور قرار گرفت

کارگاه ساخت عروسک "نوژین" ، در سنندج مورد بازدید مهندس ذوالفقار یزدان مهر معاون مشارکت های بهزیستی کشور قرار گرفت. وی در این بازدید با یادآوری مقوله مهم اشتغال افراد جامعه هدف بهزیستی، از آمادگی این سازمان جهت پرداخت تسهیلات کارفرمایی و خوداشتغالی  خبرداد و افزود:در بودجه سال آینده مبلغ وام های قرض الحسنه و کم بهره با پیشنهاد وهمت نمایندگان مجلش شورای اسلامی  به ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است .

گزارش تصویری| بازدید معاون مشارکتهای مردمی موسسات غیردولتی و توانمندسازی بهزیستی کشور از مراکز درمان اعتیاد و + زندگی در سنندج

گزارش تصویری|حضور معاون مشارکتهای مردمی، مؤسسات غیردولتی و توانمدسازی بهزیستی کشور در سنندج

کد خبر 32373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد