اعلام آمادگی نهادهای فعال در طرح تامین ۸ هزار تبلت، برای همکاری بیشتر

مراسم توزیع هوشمند ۸ هزار تبلت و سیم‌کارت بین دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی با حضور رییس و مدیران ستادی سازمان و همچنین «محمد پیرعلی» معاون برنامه‌ریزی و امور مجامع بنیاد مستضعفان، «یاسر رضاخواه» مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی رایتل و «امیر پاشا» معاون ارشدبازاریابی گروه دیجی کالا،صبح امروز ۵ اسفند ماه در ساختمان ستاد بهزیستی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل،محمد پیرعلی معاون برنامه ریزی و امور مجامع بنیاد مستضعفان در این آیین ،با اشاره به حجم گسترده فعالیت های سازمان بهزیستی در خدمت به جامعه هدف،گفت:با توجه به اینکه به طور مداوم به حفظ منزلت و کرامت انسانی افراد در ارائه خدمات به مددجویان تاکید می شود،کار سخت و دشوارتر می شود و سازمان بهزیستی،دیجی کالا،رایتل و تمامی همکاران این طرح،شایسته تشویق و تقدیر هر چه بیشتر هستند.

وی افزود:همکاری بنیاد مستضعفان در این طرح،  وظیفه این بنیاد بوده و هست و نیازی به تشویق و تقدیر ندارد و اموالی که به شکل امانت نزد بنیاد بوده است و در حقیقت متعلق  به جامعه هدف بوده است، تاخیر به دست این عزیزان می رسد.

پیرعلی گفت: اگر بخواهیم فهرستی از خدمات ارائه شده به جامعه هدف را که طی سالهای گذشته و سالهای اخیر توسط دستگاه های امددی انجام گرفته است،تهیه کنیم قطعا لیستی بلند بالا به دست می آید،اما اگر بخواهیم از خدماتی که باید انجام می شده و به دلایل و موانع مختلف صورت نگرفته است نیز لیستی تهیه کنیم،حتما بسیار بزرگتر و سنگین در خواهد بود و سیاهه ای خواهد شد که موجب خجالت من و امثال من می شود.

وی افزود: به همین دلیل اعلام می کنم بنیاد مستضعفان حتما و تمام قد در کنار بهزیستی خواهد بود تا باز هم بتوانیم قسمتی دیگر از خدمات انجام نشده را ،ارایه کنیم و جامعه هدف را به حق خودشان برسانیم.

معاون برنامه ریزی و امور مجامع بنیاد مستضعفان به تلاش شبانه روزی مجموعه بهزیستی در استفاده از تمامی ظرفیت ها و فرصت ها برای خدمت رسانی به جامعه هدف نیز اشاره کرد و گفت:برای نظام اسلامی بسیار سخت است که پس از گذشت چهار دهه، هنوز هم برخی خدمات اولیه و مقدماتی به جامعه هدف( که استحقاق واقعی دارند و نظام بدهی بسیار بزرگی به آنان دارد)ارایه نشده باشد و بنابر این تلاش می کنیم تا بیشتر از گذشتگان خود و با سرعت بیشتر به وظایف خودمان عمل کنیم و امانت را به دست صاحبانش برسانیم و امیدواریم توفیق پیدا کنیم و پس از پایان فرصت و دوره کار خودمان،سربلند و رو سفید باشیم.

امیر پاشا معاون ارشد بازاریابی گروه دیجی حالا نیز در این مراسم با اشاره به موضوع عدالت اجتماعی به عنوان یکی از ارزش های بنیادی گفت:وجود پلتفرم های آنلاین به دلیل شفافیتی که ایجاد می کند،می تواند باعث گسترش عدالت اجتماعی شود و یک فرد ایرانی در روستایی دور افتاده می تواند به آخرین مدل ها و محصولات با قیمت های واقعی آنها در پایتخت کشور،دسترسی داشته باشد.

وی گفت: در همین راستا ، پس از آگاهی از پروژه بهزیستی با افتخار و خوشحالی به این پروژه پیوستیم و از روش های مختلف برای تامین این تبلت ها برای دانش آموزان و دانشجویان نیازمند در سراسر کشور اقدام کردیم و از هزینه ارسال و سود دیجی کالا نیز با افتخار چشم پوشی کردیم و به نظر ما،وظیفه اجتماعی ما هم همین بود که امیدواریم مورد قبول قرار گیرد.

پاشا گفت: در این طرح،تا به حال ۵ هزار و ۵۰۰ تبلت را تحویل داده ایم و ظرف دو تا سه هفته آینده،پروژه را به انتها می رسانیم و آمادگی خود را برای شرکت  در پروژه های دیگر و همکاری مشترک با بهزیستی را اعلام می کنیم.

یاسر رضاخواه مدیر عامل رایتل نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت اثربخشی این طرح در کنار موضوع کرامت انسانی ،گفت:در طی سالها نهادهای مختلفی در زمینه خدمت رسانی به جامعه هدف تلاش کرده اند،اما شاید این درصد از اثر بخشی را که امروز شاهد آن هستیم و اینکه مبلغی توسط بنیاد مستضعفان تامین شود و به طور مستقیم به دست نیازمندان برسد،نداشته است و توجه به این موضوع ،لازمه فعالیت های اینچنینی است.

وی همچنبن به موضوع توانمندسازی نیز اشاره کرد و گفت:قطعا آموزش بخش مهمی از توانمند سازی است اما اینکه مددجویان از اقصی نقاط کشور به بهترین محتوای آموزشی موجود در کشور،دسترسی داشته باشند قسمتی از پازل توانمند سازی است که روی همین بستر می توان آموزش های حرفه و فن و... را هم ایجاد کرد و با آموزش مددجو،تمام بازار ایران را نیز در اختیار او قرار داد.

رضاخواه همچنین به پروژه سیم کارت رایگان و بسته های اینترنت رایگان که بر روی این سیم کارت ها فعال شده اند نیز اشاره کرد و گفت :می توانیم مصرف اینترنت سیم کارت ها را رصد کنیم و آمادگی داریم تا نقش خود را در تامین زیرساخت لازم برای مددجویان ایف کنیم و اگر کسانی باشند که در آینده نیز به  اینترنت رایگان بیشتری نیاز داشته باشند،بسته های رایگان بعدی را نیز روی سیم کارت آنها فعال کنیم.

وی افزود:ما حوزه فعالیت خود را محدود به این ۸هزار تبلت نمی دانیم و اعلام می کنیم  هرجایی که مددجویان بهزیستی به تشخیص این سازمان به خدمات ما نیاز داشتند، در خدمت آنان هستیم.

کد خبر 32186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =