مراکز مثبت زندگی مدیریت صحیح منابع و صرفه جویی در هزینه ارائه خدمات

صبح امروز بیست و هفتمین جلسه کارگروه عملیاتی مثبت زندگی بهزیستی استان کرمانشاه به ریاست دکتر فرحناز محمدی و با حضور اعضای کارگروه تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه: صبح امروز بیست و هفتمین جلسه کارگروه عملیاتی مثبت زندگی بهزیستی استان کرمانشاه به ریاست دکتر فرحناز محمدی و با حضور اعضای کارگروه تشکیل شد.

دکتر فرحناز محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در حاشیه این نشست با بیان اینکه یکی از اهداف اساسی مراکز مثبت زندگی دسترسی بیشتر جامعه هدف به خدمات سازمان است گفت:
 در مراکز مثبت زندگی توزیع پرونده ها  بر اساس لوکیشن جغرافیایی محل سکونت صورت گرفته واین موضوع دسترسی راحت و آسان به خدمات را برای مددجویان امکان پذیر می کند. این مراکز در نزدیکترین محل زندگی مراجع مستقر می باشند تا بتوانند پاسخگوی نیازهای جامعه هدف بوده و رضایتمندی افراد را به دنبال داشته باشند.

دکتر فرحناز محمدی با اشاره به اینکه مراکز مثبت زندگی فعلا در آغاز راه هستند و نیازمند حمایت، توجه و زمان بیشتری برای رسیدن به اهداف واقعی هستند گفت: خوشبختانه در همین آغاز راه موفقیت‌های زیادی نائل گردیده و بسیاری از موازی‌کاری های سازمان  در حال حذف شدن است.

 مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: ارائه خدمات در مراکز مثبت زندگی در نهایت منجر به کاهش هزینه‌های تمام شده ان خدمت میشود.

 وی افزود مشارکت نهادهای غیر دولتی در این طرح بسیار موثر خواهد بود و در این طرح، جامع محور بودن فعالیت ها نمود بیشتری خواهد داشت.

در استان کرمانشاه تاکنون برای ۸۰مرکز مثبت زندگی مجوز صادر شده و فعالیت خودرا به صورت آزمایشی انجام می دهند
قرار است این مراکز همزمان با دیگر مراکز سراسر کشور بزودی فعالیت رسمی خود را آغاز نمایند.

کد خبر 31825

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد