در رسانه| ۷۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح مسکن مددجویان بهزیستی خرمشهر نیاز است

آبادان- ایرنا - رئیس اداره بهزیستی خرمشهر با بیان اینکه ۹۳ خانوار از مددجویان زیر پوشش بهزیستی این شهرستان که از ۱۰ سال پیش در طرح مسکن مهر ثبت نام کرده‌اند همچنان در انتظار واگذاری واحدهای مسکونی خود بسر می‌برند گفت:۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح مسکن مددجویان بهزیستی خرمشهر نیاز است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خوزستان ، لیلا هفت‌جوش دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح مسکن مددجویان بهزیستی خرمشهر در ۲ بلوک ۴۸ و ۴۵ واحدی تعریف شده است و مددجویان تحت حمایت برای هر واحد از این مجموعه‌ بطور متوسط بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون ریال پرداخت کرده اند ضمن اینکه سازمان بهزیستی نیز از محل اعتبارات مربوطه و مشارکت‌های مردمی برای هر واحد ۸۰ میلیون ریال هزینه کرده است.

وی پیشرفت فیزیکی  پروژه ۴۸ واحدی مسکن مهر مددجویان بهزیستی خرمشهر را ۵۰ درصد اعلام کرد و گفت:برای تکمیل این پروژه نیاز به ۵۰ میلیادر ریال اعتبار است.
هفت جوش پیشرفت فیزیکی پروژه ۴۵ واحدی را بیش از ۹۸ درصد اعلام کرد و افزود:برای تکمیل نهایی و تحویل این واحدها به مددجویان نیز ۲۰میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی ادامه داد:پیمانکار مجری طرح مسکن مددجویان بهزیستی خرمشهر علت توقف این پروژه را افزایش قیمت‌ مصالح و سایر هزینه ها همچنین پایین بودن سهم آورده از سوی مددجویان اعلام کرده است.

رییس اداره بهزیستی خرمشهر افزود:خلف وعده پیمانکاران در عمل به تعهدات خود در طرح مسکن مددجویان بهزیستی خرمشهر موجب بلوکه شدن وجوه پرداختی مددجویان بهزیستی شده است.

هفت‌جوش یکی از وظایف سازمان بهزیستی برای توانمندسازی مددجویان زیر پوشش را کمک به تامین مسکن به لحاظ پایین بودن بضاعت مالی این قشرآسیب پذیر دانست و گفت:در تلاش هستیم با تعامل بین بخشی و کمک سازمان‌ها، ارگانها، نهادهای مسئول، خیرین و نیکوکاران، هزینه‌ها و مطالبات باقیمانده مسکن مهر مددجویان بهزیستی خرمشهر تامین شود تا این قشر آسیب پذیر از بلاتکلیفی خارج و هرچه زودتر صاحب مسکن شوند.

وی اظهار داشت:متقاضیان مسکن در خرمشهر زنان سرپرست خانوار، خانواده‌های دارای معلول و سالخوردگان نیازمند بی‌بضاعت زیر پوشش بهزیستی می باشند.

بیش از ۶هزار خانوار زیر پوشش بهزیستی شهرستان خرمشهر قرار دارند.

کد خبر 31775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد