نجف آباد| بیست و چهارمین مرکز مشاوره به بهره برداری رسید

آیین افتتاح مرکز مشاوره اندیشه نو با حضور امام جمعه نجف‌آباد، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد، کارشناسان مسئول دفتر مشاوره اداره کل بهزیستی استان اصفهان و رئیس اداره بهزیستی شهرستان نجف‌آباد برگزار شد.  

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان نجف‌آباد، دکتر نقش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در آیین افتتاح این مرکز بر سیاست دانشگاه آزاد در توسعه خدمات اجتماعی بویژه مشاوره روانشناختی و بالا بردن سطح بهداشت روان جامعه تاکید کرد.

حجت الااسلام و المسلمین حسناتی در این برنامه ضمن تاکید بر نیاز جامعه به مشاوره تخصصی، اشاره‌ای بر تطابق مشاوره تخصصی با مشاوره اسلامی کرد و تسهیل کردن امر مشاوره را در جامعه لازم دانست.

قناعت کار رئیس اداره بهزیستی شهرستان نجف آباد در خصوص لزوم ترویج و توسعه خدمات مشاوره در جامعه تاکید کرد و در خصوص امکانات و خدمات بهزیستی برای افراد نیازمند مشاوره و کم بضاعت توضیحاتی ارائه کرد و در خصوص گزینش اعتقادی، تخصصی و اخلاقی برای انتخاب مشاوران سخن گفت و افزود: بهزیستی نجف آباد جلساتی با تمامی روانشناسان مراکز تشکیل می‌دهد تا با تبادل اطلاعات و بحث و گفتگو، شرایط بهتری را برای جامعه  ایجاد نمائیم.
 

کد خبر 31576

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد