افتتاح مرکز خدمات توانبخشی شهید سلیمانی در یزد

همزمان با گرامیداشت دهه فجر، آیین افتتاح مرکز خدمات توانبخشی شهید سلیمانی در یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان یزد، صبح امروز؛ "۲۱ بهمن ماه " با افتتاح مرکز خدمات توانبخشی شهید سلیمانی، اولین مرکز تخصصی توانبخشی بیماران سکته مغزی در استان یزد با تجهیز بخش فیزیوتراپی و کاردرمانی به بهره برداری رسید.

مدیرکل بهزیستی استان یزد در آیین افتتاح مرکز عنوان کرد: این ساختمان قبلاً کاربری دولتی داشته و با هدف کوچک سازی دولت و با توجه به ماده ۲۸ اصل ۴۴ قانون اساسی پس از انجام مراحل قانونی به بخش غیردولتی واگذار گردیده و در حال حاضر در زمینه فیزیوتراپی و کاردرمانی به عموم مردم ارائه خدمات می نماید. 

علی محمد عطابخش خاطرنشان کرد: در آینده ای نزدیک کارگاه های حرفه آموزی معلولین نیز در بخش دیگر این ساختمان جهت توابخشی و توانمندسازی جامعه هدف تحت پوشش شروع به کار خواهد کرد.

وی در ادامه سخنان خود نوید راه اندازی مرکز شبانه روزی برای فرزندان دارای اختلال اتیسم توسط یک خیّر خبر داد و گفت: به اعتقاد بنده باید خدمات توانبخشی در نزدیکترین مکان و در دسترس ترین مکان برای افراد دارای معلولیت باشد و امیدواریم این مرکز هم بتواند خدمات خوبی را برای جامعه هدف ارائه نماید.

گفتنی است؛ این مرکز در مراسمی با حضور مدیرکل، معاون توانبخشی بهزیستی، معاون فرماندار و جمعی از مسئولین استانی افتتاح شد.

کد خبر 31367

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد