کلنگ طرح توسعه خانه امید در اردکان به زمین زده شد

آیین کلنگ زنی طرح توسعه خانه امید وابسته به مؤسسه خیریه روح الامین شهرستان اردکان همزمان با ایام الله دهه فجر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان یزد؛ مدیرکل بهزیستی در آیین کلنگ زنی این طرح گفت: جای بسی خوشحالی و خرسندیست که این خدمت ماندگار از خانواده محترم آیت الله خاتمی به ویژه سرکار خانم فاطمه خاتمی به یادگار مانده است.

این مسئول در ادامه افزود: بر اساس 52 وظیفه ی مصوبی که بر عهده سازمان بهزیستی گذاشته شده ، یکی از این وظایف ساماندهی کودکان فاقد سرپرست مؤثر است و در گستره استان بنا به سن و جنسیت مراکز متفاوتی وجود دارد که سنگ بنای یکی از این مراکز توسط خیّرین در شهرستان اردکان با محوریت سرکار فاطمه خاتمی و زحمات جناب آقای حایری گذاشته شد و امیدواریم در آینده این ساختمان افتتاح گردد و بنیان خیّری و خدمتگزاری برای محرومین همچنان ادامه پیدا می کند.

علی محمد عطابخش عنوان کرد: بیش از 95درصد از فعالیت های حوزه بهزیستی به بخش غیردولتی واگذار شده و نیاز هست که غیردولتی های بهزیستی کمک کار ما باشند و این یک قدم اولیه هست که در ادامه ساختمان ها و خدمات قبلی پیگیر و به دنبال کارهای خیّری باشند.

مصطفی پور دهقان ؛ سرپرست فرمانداری اردکان نیز در این مراسم ضمن تبریک دهه فجر و تشکر و سپاسگزاری از خیّرینی که در این امر خیر مشارکت داشتند عنوان کرد: از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر در خصوص بحث های زیرساختی و صدور مجوزهای این مجموعه قول همکاری داده و سعی داریم همراهی و همدلی را با این عزیزان داشته باشیم و همچنین در بخش فرمانداری نیز سعی خود را برای جذب مشارکت از حوزه صنعت در جهت تسریع در اتمام پروژه خواهیم نمود.

گفتنی است؛ در این آیین مدیرکل، معاونین اجتماعی و مشارکت های مردمی بهزیستی، فرماندار و امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان اردکان حضور داشتند.

کد خبر 31364

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد