به مناسبت دهه فجر/ افتتاح یک واحد مسکونی از خانوارهای های دارای دو عضو معلول

در راستای گرامیداشت دهه مبارک فجر یک واحد مسکونی از خانوارهای دارای دو عضو معلول در روستای شوراب خان از توابع شهرستان قروه با حضور رئیس اداره صنعت و معدن ، رئیس بنیاد مسکن، سرپرست اداره بهزیستی،مسولین واحدهای توانبخشی و امور اجتماعی بهزیستی شهرستان قروه و تعدادی از کارشناسان ادارات سطح شهرستان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی کردستان ابتدا منوچهری سرپرست اداره بهزیستی شهرستان قروه ضمن خیر مقدم به مدعوین و تبریک این ایام الله به ارائه گزارشی از میزان پرداختی های بلا عوض مسکن در چهارچوب  تفاهم نامه ۵جانبه دو معلولی و مددجویان عادی پرداخت،وی درادامه گفت این شهرستان در حال حاضر دارای۳۱ پروژه در دست اجرا است که از این تعداد ۱۰پروژه مربوط به خانوارهای دارای دو عضو معلول می باشد.


ایشان با اشاره به اینکه مبالغ پرداختی بابت کمک هزینه تامین مسکن مددجویان  کافی نیست ابراز امیدواری نمود که بتوان با جذب مشارکتهای مردمی خیرین در موضوع مسکن گام‌های موثر تری برداشت.
 وی در پایان با قدر دانی از ریاست بنیاد مسکن بابت توجه ویژه به جامعه هدف بهزیستی گفت هزینه کرد پروژه حاضر ۳۶میلیون تومان از طریق اجرای تفاهمنامه ۵جانبه،۴۰میلیون تومان تسهیلات مقاوم سازی بنیاد مسکن و۲۰میلیون تومان آورده خانواده میباشد.
 

کد خبر 31323

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد