به مناسبت دهه فجر/افتتاح مسکن روستایی ویژه خانواده های افراد دارای معلولیت در دیواندره

در هشتمین روز از گرامیداشت ایام الله دهه فجر۷ واحد منزل مسکونی ویژه خانواده های محرومین و افراد دارای معلولیت در روستاهای تابعه دیواندره افتتاح شد.



به گزارش روابط عمومی بهزیستی کردستان به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر ۷ واحد منزل مسکونی در روستاهای سرقلعه، ظفرآباد، علی آباد کرفتو، ابراهیم آباد، گاوشله و تازه آباد هیجان به بهره برداری رسید. این مراسم به صورت نمادین در روستای سرقلعه و با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری، امام جمعه، فرماندار، معاون عمرانی فرمانداری، جانشین فرمانده سپاه پاسداران، فرمانده نیروی انتظامی و مسئولین ادارت سطح شهر برگزارشد.

مهدوی رئیس بهزیستی دیواندره در این مراسم ضمن گرامیداشت دهه فجر و ارائه گزارشی از فعالیت های بهزیستی و عملکرد این اداره درراستای ارائه خدمت به معلولین و مددجویان یادآور شد یکی از رسالت های مهم سازمان بهزیستی برای جامعه هدف، تأمین مسکن خانواده های افراد دارای معلولیت و محرومین است لذا بر همین اساس این اداره با همکاری بنیاد مسکن شهرستان و بانک های عامل، تعداد ۷ واحد مسکن ویژه این خانوارها، با ختصاص ۹۶۰ میلیون ریال کمک بلاعوض بهزیستی و بنیاد مسکن، و ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات و سهم آورده متقاضی برای این خانواده ها تأمین کرده است. گفتنی است امتیاز آب و برق و گاز این منازل رایگان بوده و همچنین از طرف CBR کمک هزینه مناسب سازی نیز در نظر گرفته شده است.
 

کد خبر 31240

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد