وبینار آموزشی با موضوع زن، امامت، مشارکت سیاسی، اجتماعی با محوریت ولایت مداری  حضرت فاطمه زهرا (س)

صبح روز هجدهم به مناسبت گرامیداشت هفته زن و ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) وبینار آموزشی با موضوع زن، امامت، مشارکت سیاسی، اجتماعی با محوریت ولایت مداری حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور فعال بانوان همکار با تدریس سرکار خانم سیده معصومه موسوی برگزار شد.

در این وبینار آموزشی به بررسی حوادث ولادت مبارک حضرت زهرا و نحوه خلقت ایشان.

اشاره به ارائه حضرت زهرا به عنوان یک الگوی متوازن در عصر حاضر جهت تربیت دختران و زنان توانمند و متعادل سازی همه ساحتهای زندگی زنان

بررسی حوادث بعد از سقیفه و حضوراجتماعی حضرت زهرا (س)و جایگاه و نقش ایشان در دفاع از ولایت و نقشهای متفاوت ایشان

اشاره به مکتب فاطمه که خودسازی،ایستادن روی پای خود و مسئولیت پذیری و جهان بینی فاطمه  جهت ارایه شخصیت الهی

و الگوبودن حضرت برای همه تاریخ سازان از جمه حضرت امام خمینی که تابع خدا بوده و از هر قیدی ازاد بودند و ملت را از اسارت رها ساختند.

پرداخته شده است .

کد خبر 31057

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد