نجف آباد| بیست و سومین مرکز مشاوره و سی امین مهد کودک بهزیستی افتتاح شد

در چهارمین روز از دهه مبارک فجر با حضور دکتر درویشی معاون برنامه‌ و بودجه استاندار، مهندس مجتبی راعی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، معاونین فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر به همراه دکتر علی اکبر ابراهیمی معاون پیشگیری و دکتر علیرضا موسوی امجد کارشناس مسئول دفتر مشاوره بهزیستی استان، آیین افتتاح پروژه‌های بهزیستی نجف آباد برگزار شد.

در این مراسم ابتدا علیرضا قناعت کار رئیس اداره بهزیستی شهرستان نجف آباد ضمن عرض خیرمقدم توضیحی در خصوص پروژه‌های بهزیستی ارائه کرد و گفت: امروز تعداد ۲ مهدکودک با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان، یک مرکز مشاوره با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان، ۱۳۰ پروژه اشتغال‌زایی با تسهیلات بانکی به ارزش ۶ میلیارد تومان، سه پروژه مسکن مددجویی با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض بهزیستی و ۷۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی برای هر واحد به بهره‌برداری رسید.
 دکتر درویشی معاون برنامه ریزی استاندار اصفهان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همکاران بهزیستی، بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌های عمومی و اداری در راستای بالا بردن بهداشت روانی جامعه و آموزش همگانی مهارت های لازم برای زندگی  تاکید کرد.
مهندس راعی فرماندار ویژه شهرستان نجف‌آباد نیز در این برنامه بر سرمایه گذاری در آموزش دانش آموزان و کودکان تاکید کرد و گفت: در خصوص آسیب‌های اجتماعی باید ریشه‌های آسیب ها در هر منطقه را پیدا کنیم و بر اساس برنامه ریزی مدون آنها را مدیریت و کنترل کنیم.
 دکتر ابراهیمی معاون پیشگیری بهزیستی استان اصفهان هم بر لزوم آموزش پیش از دبستان در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد  و گفت: برای آسیب زدن به یک جامعه سه بخش خانواده، معلمان و مربیان، و الگوهای جامعه از حساسیت ویژه‌ای برخوردارند که باید تقویت شوند تا آسیب‌های اجتماعی کاهش یابند.
 

کد خبر 30773

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد