30 طرح اشتغال زایی در شهرستان طارم بهره برداری شده است

زنجان | رئیس اداره بهزیستی شهرستان طارم گفت:از ابتدای سال جاری تاکنون یک میلیارد تومان وام قرض الحسنه اشتغال زایی به تعداد 30 نفر از مددجویان و معتادین بهبود یافته از محل بند ب تبصره 16 پرداخت شده است و از ابتدای سال 99 تاکنون 8 واحد مسکن مددجویی و دو معلولین نیز تحویل جامعه هدف گردیده است.


به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان طارم محمود عزیزی با اعلام این خبر گفت :از ابتدای سال جاری تاکنون 30 طرح اشتغال زایی برای مددجویان تحت پوشش اجرا شده است که طرح های اجرایی مددجویان بیشتر در زمینه های دام پروری ، کشاورزی ، زنبور داری ، جوشکاری و خیاطی بوده است.
وی افزود:بیش از 4 هزار نفر از جمعیت  این شهرستان تحت پوشش بهزیستی هستند که از این تعداد 650 نفر جمعیت شهری و بیش از 3 هزار و 500  نفر از افراد ساکن در روستا را شامل میشوند و علاوه بر سایر خدمات حمایتی و توانبخشی به 743 نفر نیز مستمری ماهیانه پرداخت میشود.
عزیزی یاری خیرین  و نیکوکاران  شهرستان طارم  به  جامعه هدف را قابل ملاحظه عنوان نمود  و خاطر نشان کرد:در سال جاری مردم خیر و نیکوکار این شهرستان 600 بسته ارزاق هرکدام به ارزش 300 هزار تومان به جامعه هدف و 100 بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند اهداء کرده اند .
رییس بهزیستی شهرستان طارم یکی از مهمترین عملکرد های این شهرستان را افتتاح ساختمان جدید بهزیستی در محل مجتمع ادارات آببر در تیر ماه 99 بیان کرد و افزود : در دولت تدبیر و امید جمعا بالغ بر یک میلیاردو 500 میلیون تومان برای این ساختمان اعتبار هزینه شده و در هفته بهزیستی با حضور مسئولین استانی بهره برداری و افتتاح گردید.
وی تصریح کرد:یکی از نیازهای اساسی در شرایط همه گیری کرونا برای دانش آموزان تهیه تجهیزات آموزش غیر حضوری از جمله تبلت و گوشی هوشمند است که امیدواریم این امر توسط خیرین نیک اندیش تهیه و در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گیرد.

کد خبر 30585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد