۴۵ مرکز مثبت زندگی در بهزیستی استان آماده بهره برداری هستند

با راه اندازی مراکز + زندگی، خدمات عمومی سازمان بهزیستی با کمک بخش غیردولتی در نزدیک ترین محل به متقاضیان این خدمات در استان اردبیل ارائه می شود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی، بهزاد ستاری مدیر کل بهزیستی استان د رابطه با فعال شدن پرونده های افراد پشت نوبت از طریق مراکز مثبت زندگی گفت: با راه اندازی و شروع بکار مراکز مثت زندگی در بهزیستی استان، خدمات مربوط به بیش از هفده هزار پرونده ی مددجویان مستمری بگیر به صورت فراگیر ارائه می شود.

ستاری بیان کرد: در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک و همچنین برآورده ساختن اهداف سازمان بهزیستی در جهت تکریم خدمات گیرندگان و ارائه ی خدمات به صورت محله محور و نزدیک به محل اسکان مددجویان، مراکز خدمات بهزیستی (+زندگی) در بستر فناوری اطلاعات فعالیت می کنند.

مدیر کل بهزیستی با اشاره به مشارکت بخش غیردولتی در شکل گیری این فعالیت ها گفت: فرایند تجمیع پرونده های فیزیکی و صدور مجوز و راه اندازی مراکز + زندگی با هماهنگی سازمان مرکزی بهزیستی در بازه ی یک ساله ی اخیر انجام گرفته و تا کنون ۴۳ مرکز فعال در استان اردبیل مجوز فعالیت را دریافت نموده و مراکز خود را راه اندازی کرده اند.

وی تصریح کرد : تلاش مجموعه ی مسئولین و همکاران این سازمان در راه اندازی این مراکز بر این بود که از ظرفیت حداکثری مددکاران اجتماعی زحمت کش و کارآفرینان بخش خصوصی که در سالهای قبل با این سازمان مشارکت داشتند، استفاده شود.

مدیرکل بهزیستی با تأکید بر خانواده محور بودن این خدمات، گفت: در این مراکز خدمات به صورت خانواده محور به مددجویان ارائه شده و بر این اساس اطلاعات خانواده به صورت دقیق و مشخص در پرونده های مددکاری اجتماعی این مراکز درج می شود تا در خصوص توانمندسازی خانواده هایی که افراد با پرونده ی بهزیستی دارند، تمرکز بیشتری صورت گیرد.

ستاری خاطر نشان کرد: در حال حاضر این مراکز به بازدید از پرونده ها و دریافت اطلاعات ضروری پرونده ها می پردازند و در سال آتی خدمات مربوط به پرونده های غیرمستمر این سازمان نیز به این مراکز واگذار خواهد شد.

کد خبر 30162

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد