ملارد| برگزاری ششمین نشست Report Case با موضوع کودک آزاری

ششمین نشست report case توصیف و تحلیل فرایند مداخلات کودک آزاری در اورژانس اجتماعی با حضور نمایندگانی از اداره بهزیستی شهرستان ملارد با حفظ کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در دفتر فوریت های بهزیستی استان تهران برگزار گردید.

به گزاری روابط عمومی بهزیستی استان تهران،  آمنه سماوات مسئول اورژانس اجتماعی که به نمایندگی از این اداره حضور داشت گفت: این جلسات در جهت رشد توانمندیهای همکاران اورژانس اجتماعی صورت میگیرد و موجب همدلی، همفکری و کوشش این کارشناسان در عرصه خدمت به جامعه هدف سازمان بهزیستی می باشد.

وی افزود: حضور فعال و مستمر کارشناسان اورژانس اجتماعی در این نشست ها گامی موثر به سوی پویایی بیشتر و عملکرد بهتر اورژانس اجتماعی بوده که با رعایت مقررات و طبق ضوابط و دستورالعمل ها نسبت به ارائه راهکارهای موثرتر در جهت بهبود پیشبرد اهداف اورژانس اقدام می نمایند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد نیز ضمن قدردانی از تلاش های کارشناسان حوزه آسیب گفت: این جلسات در راستای فعالیت های کمیته آموزش بهزیستی استان تهران میباشد که طبق همکاری های صورت گرفته آمنه سماوات مسئول اورژانس اجتماعی این اداره نیز به عنوان جانشین مسئول آموزش و دبیر اجرایی در این جلسات حضور فعال دارد.

داود خادم در ادامه گفت: هرگونه نشست و همفکری کارشناسان با یکدیگر موجب بالندگی سازمان بهزیستی است و پیشنهادهای این افراد می تواند بسیار راهگشا باشد.

کد خبر 29981

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد