شرایط شرکت در مناقصه :
۱- مهلت دریافت اسناد : از تاریخ انتشار آگهی (شنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۱/۴ ) لغایت چهار شنبه ۱۳۹۹/۱۱/۸ساعت ۱۰صبح
۲- محل اخذ اسناد : کلیه مراحل برگزاری مناقصه اعم از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصه و بازگشایی پاکات از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد .
۳-مهلت قبول پیشنهادات : از تاریخ چهارشنبه ۱۳۹۹/۱۱/۸لغایت روز شنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ساعت۱۰صبح
۴- محل تسلیم پاکت الف : دفتر امور حقوقی اداره کل بهزیستی استان قزوین واقع در خیابان هلال احمر
۵-زمان بازگشایی پاکت ها : روزشنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ساعت ۱۰صبح
۶- بهزیستی در رد یا قبول هریک از پیشنهادات مختار می باشد .
۷- سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مناقصه به آدرس www.setadiran.ir مندرج می باشد
دفتر امور حقوقی اداره کل بهزیستی استان قزوین
نظر شما