خواف | نشست هماهنگی رؤسای بهزیستی و مرکز ارتقاء سلامت شرکت فولاد سنگان

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی خواف و همزمان با شروع به کار مرکز ارتقاء سلامت شرکت فولاد سنگان جلسه‌ای در محل دفتر این مرکز با حضور رئیس بهزیستی خواف و معاون شرکت فولاد سنگان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، معاون شرکت فولاد سنگان خواف، دکتر محمدی رفیع با اعلام اینکه مرکز ارتقاء سلامت فولاد سنگان در جهت ارائه خدمات سلامت جسمی و روانی به پرسنل و کارکنان شرکت فولاد و در درجه بعد برای خدمت رسانی به سایر اقشار افتتاح شده است افزود : اولویت کار ما ارائه خدمات سلامت روان و بهبود کیفیت زندگی پرسنل شرکت و سایر گروه ها می باشد که در این راستا حضور روانپزشک پیش بینی شده است و مشاورانی جهت برگزاری دوره ها و جلسات گروهی به شهرستان دعوت می شوند که در نظر داریم با همکاری سایر ارگان ها از جمله بهزیستی نسبت به توسعه آنها اقدام کنیم.

در ادامه خانم مقیمی ضمن قدردانی از حسن مدیران فولاد به مسئولیت اجتماعی و اهمیت دادن به مباحث سلامت روان گفت : یکی از مهمترین ابزارهای موفقیت و پیشرفت در محیط کار و جامعه داشتن روانی سالم و به دور از بیماری می باشد. امروزه با محدودیت هایی که کرونا برای افراد ایجاد کرده است عملا سلامت روان افراد در معرض خطر قرارگرفته است چون در بسیاری موارد افراد در منزل حضور دارند و به علت پایین بودن مهارت های ارتباطی و مهارت های زندگی تنش در روابط زوجین را شاهد هستیم.

مقیمی گفت سرفصل های آموزشی ما در حوزه امور پیشگیری بر اساس استانداردهای کشوری است و امیدواریم برنامه‌های آموزشی شرکت فولاد به سمت شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های آموزشی بهزیستی پیش برود. در پایان جلسه در خصوص انجام مشاوره های ژنتیک و مباحث مربوط یه آن گفتگوهایی بین طرفین انجام شد.

کد خبر 29455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد