سرپل ذهاب|وجود آمار بالای افراد دارای معلولیت در شهرستان سرپل ذهاب/مددجویان بهزیستی نیازمند توجه ویژه هستند

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از وجود آمار بالای افراد دارای معلولیت در شهرستان سرپل‌ذهاب خبر داد و گفت: مددجویان بهزیستی نیازمند توجه ویژه هستند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه، ‍ دکتر محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه و هیات همراه در ادامه سفر به سرپل ذهاب با حجت الاسلام فاطمی نسب امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

امام جمعه سرپل ذهاب در این دیدار ضمن تقدیر از حضور مدیرکل بهزیستی استان در این شهرستان، اظهار داشت: حضور شما این مژده را می‌دهد که با تمام توان در کنار مسئولین برای حل مشکلات مددجویان بهزیستی تلاش می‌کنید.

وی ضمن تقدیر از آقای بوچانی رئیس اداره بهزیستی سرپل ذهاب که خدمات ارزنده ای را در ایام زلزله و پس از آن به جامعه هدف ارائه داده اند، گفت: مشکلات مددجویان تحت پوشش بهزیستی بعد از زلزله چندین برابر شد و امروز با کمک مسئولین دلسوز، خیرین و با استفاده از همه ظرفیت‌ها شاهد تحولات خوبی در سطح شهرستان هستیم.

وی افزود: با تمام توان در کنار بهزیستی هستیم تا بتوانیم مشکلات موجود جامعه هدف را برطرف کنیم، چراکه رسالت و ماموریت بهزیستی بسیار مقدس است و بُعد معنوی این رسالت بسیار نزد بزرگان دین ما قابل اهمیت است.

معاون سیاسی فرماندار شهرستان سرپل ذهاب نیز در این جلسه با اشاره به خدمات مسئولین سرپل ذهاب در ایام زلزله برای مردم، بر استفاده از ظرفیت خیرین برای برطرف کردن نیازهای مددجویان تاکید کرد.

دکتر محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی و همچنین تسلیت سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ایام فاطمیه، به اتحاد و همدلی مردم سخت کوش سرپل ذهاب اشاره کرد و گفت: این مردم در ایام زلزله سختی های زیادی را متحمل شدند و با توجه به آمار بالای معلولیت نیازمند توجه بیشتر نهادها و ارگان‌ها هستند.

 مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با تقدیر از تلاش های حجت الاسلام فاطمی نسب به عنوان پدر معنوی شهرستان سرپل ذهاب که همواره حامی و گره گشای مشکلات مددجویان بهزیستی در روزهای سخت و بحران ها بودند، گفت: رهنمودهای عالمانه شما همیشه چراغ راه همکاران خدوم بهزیستی در شهرستان خواهد بود و ما نیازمند توجه ویژه شما به مشکلات جامعه هدف هستیم.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از حجت الاسلام فاطمی نسب امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب تقدیر کرد

کد خبر 28403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد