شهرری|بررسی چالش های مالی حوزه توانبخشی شهرهای جنوبی تهران به میزبانی ری

 به منظور بررسی چالش ها و مشکلات شهرستان های منطقه جنوب استان تهران در رابطه با عملکرد هزینه اعتبارات تخصیص یافته در سال ۹۹ جلسه هم اندیشی در سالن دانشگاه علمی کاربردی مجتمع سالمندان کهریزک به میزبانی اداره بهزیستی شهرستان ری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، مدیر بهزیستی شهرستان ری در این نشست ضمن تشکر و همراهی کردن شهرستانها و همچنین مجموعه کهریزک حضور معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران و مجموعه مالی استان را محترم شمرد و اظهار داشت: در این جلسه گزارش دقیق جامعه و مستند و مستدل از هزینه کرد اعتبارات تخصیصی گزارش جامعی ازنظارت سطح خود ارزیابی مراکز و آمادگی برای ورود به سطح دیگر ارزیابی و توسعه کمک هزینه حق پرستاری اهتمام ترخیص از مراکز شبانه روزی بررسی شد.

محمدرضا خدابخشی در ادامه گفت: در این جلسه چالش های سازمانی مانند عدم پایش عدم توانایی استفاده از سامانه های متفاوت که هر روز در بهزیستی افزوده می شود و کارشناسان بایستی آموزش لازم را ببینند بازبینی شد تاخیر در ثبت اطلاعات مجموعه کار را مختل می کند.

خدابخشی در پایان گفت: همکاران دورکار انتظار دارند که کسی آنها انتظار کار نداشته باشد چرا که دسترسی به هیچ سامانه و اطلاعاتی ندارند و شناسایی کامل در این مجموعه وجود ندارد و در بسیاری از موارد و به خصوص در شرایط بسیار ضروری کرونا ارسال اطلاعات ناممکن می نماید.

معاون توانبخشی بهزیستی شهرستان ری نیز در این جلسه اذعان داشت: با توجه به تراکم جمعیتی در جنوب چهره بهزیستی استان تهران و آمار بالای توانخواهان اعتبار کافی نداریم بهزیستی استان تهران به منطقه جنوب بیشتر نگاه کند.

 فاطمه توانا ادامه داد: در زمینه درمانی ورود هر روزه مراجعین اتیسم و اعصاب و روان به قدری زیاد است که آنها را به مرکز توانبخشی خیریه معرفی کرده‌ایم و در بخش صدور کارت معلولیت حوزه مشارکت نیز نتوانست هیچ کاری در این  انجام دهد ما به شدت کمبود اعتبار داریم.

 توانا در پایان بیان داشت: خوب است تدبیری اندیشیده شود که خود ارزیابی مراکز از طریق ستاد و استان نیز پیگیری شود.

کد خبر 28282

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد