بردسکن | تخصیص 15 میلیارد تسهیلات اشتغالی الگوی رسالت به بهزیستی بردسکن

رئیس بهزیستی بردسکن از تخصیص 15 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالی به این شهرستان خبر داد.

مصطفی محمدپور در گفتگو با خبرنگار ما گفت: از مجموع 50 میلیارد اعتبار بانک رسالت در سال جاری، بیشترین تخصیص به بردسکن داده شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته در مجموع 8 مددجو از اعتبارات الگوی رسالت استفاده کردند گفت:‌ تمام این مددجویان به اشتغال مثبت و پایدار دست یافته‌اند.

وی اضافه کرد: امسال بانک رسالت حدود دو هفته پیش خبر تخصیص منابع به شهرستان را داد و ما هم جلسه‌ی توجیهی مددجویان را روز چهارشنبه‌ی گذشته برگزار کردیم و به بانک اعلام کردیم که از همین هفته مددجویان به بانک معرفی می‌شوند.

وی اظهار امیدواری کرد که همه‌ی مددجویان معرفی شده تا پایان سال موفق به احراز شرایط و اخذ تسهیلات بشوند.

محمدپور گفت: در این جلسه 30 نفر از مددجویان که عمدتا از معتادان بهبودیافته هستند در زمینه‌ی الگوی اشتغالی بانک رسالت توجیه شدند.

به گفته‌ی این مسؤول، تمام اعتبارات این الگوی اشتغالی در بخش دامداری پرداخت می‌شود زیرا این رسته‌ی شغلی، در روستا و در شهرستان بردسکن، موفق‌تر است.

وی خاطر نشان کرد: در این الگو، هیچ پولی مستقیما در اختیار مددجو قرار نمی‌گیرد و تمام مراحل خرید دام، خرید آذوقه، واکسیناسیون و سایر مراحل، توسط کارشناس معتمد بانک که «رهیار» نامیده می‌شود انجام می‌گیرد.

وی یادآور شد: سهم آورده‌ی مددجو در این طرح، همان مکان دامداری است که توسط مددجویان داوطلب باید آماده شود تا رهیار مراحل اعطای تسهیلات را آغاز کند.

کد خبر 27844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد