خدمات بهزیستی قابل تقدیر و ستایش است.

امروز دکتر منتظری نماینده مردم گرگان و آق‌قلا به اتفاق دکتر حسینی مدیرکل بهزیستی گلستان با حضور در مراکز این سازمان در گرگان از آن بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛  ظهر امروز (جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۹ ) دکتر غلامرضا منتظری نماینده مردم شریف گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی به اتفاق دکتر سید مهدی حسینی مدیرکل بهزیستی گلستان در ۲ مرکز نگهداری روزانه کودکان و شبانه روزی افراد دارای مشکلات روحی بازدید به‌عمل آوردند.

در این بازدید نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت:  خدمات بهزیستی قابل تقدیر است و افراد تحت پوشش، نیازمند خدمات کامل هستند که در حوزه اعتبارات و جذب آن باید تلاش کرد تا تخصیص ۱۰۰ درصدی صورت پذیرد. 

دکتر منتظری افزود :مجلس رویکرد حمایتی از دستگاه‌هایی از جمله بهزیستی را دارد و نگاه حمایتی از مردم و رفع دغدغه معیشت مردم در اولویت کاری نمایندگان است.

وی بیان داشت: امیدوارم از ظرفیت خیرین در زمینه‌های گوناگون محرومیت ها و مشکلات به نحو احسن استفاده شود.

در ادامه دکتر سید مهدی حسینی مدیر کل بهزیستی استان گلستان ضمن ارائه گزارش عملکرد بهزیستی استان اظهار داشت: همراهی و همدلی نمایندگان محترم مجلس و نگاه ویژه به بهزیستی قابل ستایش است و قوانین مختص به بهزیستی راهگشای خوبی جهت ارائه خدمت است.

دکتر حسینی در ادامه گفت : در بیمارستان‌ها افرادی که در بخش اعصاب و روان فعالیت می کنند در زمره مشاغل سخت قرار دارند و اگر این موضوع در بخش کارکنان بهزیستی هم اعمال گردد قدم بزرگی برداشته شده است.

انتهای پیام./

کد خبر 27822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد