در رسانه | ساختمان جدید اداره بهزیستی گنبدکاووس کلنگ زنی می‌شود.

مدیرکل بهزیستی گلستان از آغاز احداث ساختمان جدید اداره بهزیستی شهرستان گنبدکاووس در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان و به نقل از جرجان خبر؛ دکتر سید مهدی حسینی مدیرکل بهزیستی گلستان امروز و در حاشیه جلسه خیرین و مشارکت‌های مردمی بهزیستی در شهرستان گنبدکاووس از آغاز احداث ساختمان جدید اداره بهزیستی گنبدکاووس در آینده نزدیک خبر داد.

دکتر حسینی اظهار داشت: با توجه به گستردگی خدمات بهزیستی و ارائه خدمات مطلوب‌تر به جامعه هدف در آینده نزدیک کلنگ احداث ساختمان جدید این اداره در شهرستان گنبدکاووس زده خواهد شد.

وی افزود: این ساختمان در زمینی به مساحت ۳ هزار متر و دارای یک طبقه تجاری و ۵ طبقه اداری بوده و برخی از هماهنگی‌های آن صورت گرفته است.

مدیرکل بهزیستی گلستان خاطرنشان کرد: در صورت اجرای تعهدات سایر دستگاه‌ها، شهرداری و شورای شهر گنبدکاووس این شهرستان به قطب خدمت‌رسانی به مردم شریف شرق استان بخصوص جامعه هدف گنبدکاووس تبدیل‌شده و خادمان آنان خدمات شایسته‌تری را ارائه خواهند داد.

دکتر حسینی همچنین با اشاره به مشارکت ویژه خیرین در احداث این ساختمان گفت: خیرین بزرگوار گنبدکاووس همواره در تمام پروژه‌ها و خدمت‌رسانی‌ها در کنار ما بوده و ما به داشتن چنین سرمایه‌های عظیم و گران‌قدری افتخار می‌کنیم.

وی بیان داشت: این پروژه در محل کنونی اورژانس اجتماعی شهرستان گنبدکاووس به احداث خواهد رسید.

گفتنی است در شهرستان گنبد ۳۰ هزار نفر تحت پوشش این سازمان بوده و از خدمات آن استفاده می‌کنند و همچنین امروز با حضور دکتر حسینی در این شهرستان جلسه‌ای با نظامی مهندسی گنبدکاووس نیز برگزار گردید.

انتهای پیام./

کد خبر 27804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد