ما خادمان مردم و حامیان جامعه هدف سازمان بهزیستی هستیم

امروز و با حضور دکتر رضا دهقان مدیرکل دفتر اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور و مدیرکل بهزیستی گلستان از چند مرکز خدمت رسان این سازمان بازدید به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ دکتر رضا دهقان مدیرکل دفتر اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور در استان گلستان حضور یافت.

وی در این سفر پس از دیدار با مدیرکل و معاونین اداره کل بهزیستی گلستان از 3 مرکز ترک اعتیاد، کارگاه تولید ماسک و مرکز پشتیبانی حمایت شغلی (se) بهکوش به همراه مدیرکل بهزیستی گلستان بازدید کرد.

مدیرکل دفتر اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور در این بازدیدها ضمن ابراز خرسندی از روند فعالیت‌های مراکز در شرایط ویژه شیوع کرونا و مشکلات آن، اهتمام ورزیدن به خدمت‌رسانی را یکی از نمونه‌های بارز خدمت به خلق دانست.

دکتر دهقان با اشاره به افزایش خدمات و جذب حمایت‌های مردمی سازمان بهزیستی گفت: ما و تمام کارکنان سازمان بهزیستی کشور خادمان مردم و حامیان جامعه هدف و تحت پوشش بهزیستی بوده و هستیم.

وی خاطرنشان کرد: هر کارآفرینی که از مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی به‌کارگیری نماید ما موظف هستیم مطابق قانون از آن حمایت کرده و تسهیلات بلندمدت قرض‌الحسنه پرداخت نماییم.

مدیرکل بهزیستی گلستان نیز در این دیدارها گفت: خوشبختانه باپشتکار و همت بلند جامعه تحت پوشش بهزیستی و مطالبات برحق آنان در حوزه‌های مختلف آموزش‌هایی ارائه و برخی نیز به کارآفرینی برای دیگر عزیزان تحت پوشش مبدل شده‌اند.

دکتر حسینی اظهار داشت: اداره کل بهزیستی گلستان همواره آماده دریافت پیشنهادها و ارائه راهکارهای عملیاتی جهت کاهش آلام و مشکلات جامعه هدف خود بوده و از تمام دستگاه‌های اجرایی استان می‌خواهیم با حمایت و تعامل بیشتر با این سازمان در این امر هم‌قدم شوند.

کد خبر 27569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد