صالح آباد | در رسانه | ساخت مسکن برای ۲ معلول در صالح آباد

رئیس بهزیستی صالح‌آباد گفت: دو قطعه زمین جهت ساخت مسکن برای ۲ معلول در روستای بنی‌تاک از بخش مرکزی این شهرستان تحویل نماینده قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) شد.

زری صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در صالح‌آباد اظهار کرد: این امر در راستای تفاهمنامه ساخت مسکن برای افراد دارای معلولیت و زنان سرپرست خانوار که بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سازمان بهزیستی کشور و قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) منعقد شد توسط بهزیستی صالح‌آباد صورت گرفت.

وی به تحویل زمین در قطعه‌های ۵۰ و ۶۰ متری برای ساخت مسکن معلولین در این منطقه اشاره کرد و افزود: طبق تفاهمنامه دوجانبه که در راستای طرح محرومیت‌زدایی بین قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) و بهزیستی با نظارت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی منعقد شده واحدهای ۶۰ متری برای معلولین شدید و ۵۰ متری برای زنان سرپرست خانوار در نظر گرفته شده است.

صادقی بیان کرد: طبق برآورد انجام شده هزینه ساخت هر متر مربع مسکن ۱۵ میلیون ریال است که ۷۵ درصد توسط بهزیستی و ۲۵ درصد توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) تامین می‌شود.

وی در ادامه توضیح داد: تمام اقدامات شامل کار طراحی، ساخت و صدور پروانه برای ساخت این تعداد واحد مسکونی توسط سه نهاد بهزیستی، بنیاد مسکن و قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) انجام می‌شود.

رئیس بهزیستی صالح‌آباد مطرح کرد: با توجه به کمبود برخی زیرساخت‌های لازم در این شهرستان مرزی باید در جهت محرومیت‌زدایی با روحیه انقلابی، جهادی و ملی به مردم خدمت کرد.

وی اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون به منظور کمک به محرومین و خانواده‌های تحت پوشش این بهزیستی، اقداماتی شامل توزیع بیش از ۷۰۰ بسته ارزاق، ۷۰ بسته لوازم التحریر، تعدادی ماسک و اقلام دارویی در این شهرستان انجام شده است.

کد خبر 27319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد