حضور نماینده مردم علی آباد در مجلس در اداره بهزیستی شهرستان به مناسبت روز معلولان

نماینده مردم علی آباد کتول امروز وبه مناسبت روز جهانی معلولان در اداره بهزیستی این شهرستان حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان گلستان؛ رحمت الله نوروزی نماینده مردم شریف علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز جهانی معلولان با حضور در اداره بهزیستی این شهرستان از خدمات پرسنل آن قدردانی کرد.

وی در نشست با خانم فهیمه پلنگی رئیس اداره بهزیستی شهرستان گفت: خدمت به جامعه محترم و ارزشمند بهزیستی، معلولین و مددجویان نیازمند با نیت قربت الی الله باشد زیرا ثواب خدمت به آنان کمتر از ثواب مدرسه و مسجدسازی نیست و از اعمال باقیات و صالحات می باشد.

نوروزی افزود: گفت مردم محروم بهزیستی را به عنوان پناهگاه، مامن و خانه دوم خود و شما را بعنوان مادر معنوی و روحانی خود می دانند.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس افزود: انشاءالله درراستای تقویت و کمک به بهزیستی تلاش خودرا خواهیم نمود تا بتوانیم به مردم شهرستان علی آبادکتول که سومین شهراستان گلستان است خدمت کنیم و خدمات ارزنده ای به یادگار بگذاریم.

در این دیدار رئیس اداره بهزیستی شهرستان نیز به ارائه گزارش اقدامات و عملکرد در حوزه خدمت به معلولان و مددجویان و همچنین پیشگیری از آسیب های اجتماعی نمود.

پلنگی همچنین ضمن قدردانی از حمایت های نمایندگان مردم استان از جامعه بهزیستی از نماینده مردم علی آباد خواست تا با نگاه ویژه به تخصیص اعتبارات بهزیستی گامی مؤثر در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و به منظور استحکام بنیاد خانواده برداشته شود.

در انتهای جلسه دکتر نوروزی به اتفاق خانم پلنگی از بخش های مختلف اداره بهزیستی شهرستان دیدن کرده و با کارکنان آن به صحبت پرداختند.

انتهای پیام. /

کد خبر 26786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد