با همت خیرین و نیکوکاران استان کردستان صورت گرفت

توزیع بسته های بهداشتی در بین مراکز و موسسات خیریه بهزیستی استان کردستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان ؛ دکتر پیام جلالی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان از توزیع ۲۵۰ بسته بهداشتی با همت خیرین عزیز استان در مراکز و موسسات خیریه تحت نظر بهزیستی استان خبر داد و افزود : پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر فرهنگی همدلی ، باهم بودن و برای هم بودن ، جمعیت هلال احمر استان از محل کمکهای خیرین،  بسته های بهداشتی شامل شامپو ، صابون ، خمیردندان ، مسواک ، ژل ضدعفونی کننده دست و ... را با بهترین کیفیت جهت اهداء به کودکان بی سرپرست و بدسرپرست تحت نظر بهزیستی استان خریداری نموده است .

وی گفت : ارزش ریالی این بسته ها بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال بوده و بسته بندی اقلام فوق توسط داوطلبان عزیز جمعیت هلال احمر با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی صورت گرفته که جای تقدیر و تشکر دارد .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان در پایان هدف از این اقدام‌ را گامی موثر در راستای پیشگری از ویروس کرونا دانست و گفت : این طرح با حمایت مردم و خیرین عزیز ادامه داشته و جمعیت هلال احمر استان به عنوان امانت دار این عزیزان اعلام میدارد که کمک های آنها با شفاف سازی کامل به دست نیازمندان واقعی خواهد رسید .

کد خبر 26163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد