زهرا امینی مدیرکل بهزیستی استان مرکزی افزود: سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) جهت ایجاد ارتباط هر چه بیشتر دولت و مردم راهاندازی شده است تا شرایط برای پیگیری مشکلات مردم در بخشهای مختلف آسانتر شود
وی افزود: راه اندازی این سامانه زمینه را برای ارتباط هرچه بیشتر مدیران با مردم فراهم کرده تا از نزدیک با مشکلات مردم در بخشهای مختلف آشنا شوند و در حوزه وظایف خود پاسخگوی سوالات مردمی باشند
وی ادامه داد :مرکز سامد استان پل ارتباطی مناسبی برای انعکاس سوالات، مطالبات و درخواستهای مردمی از دستگاههای اجرایی، موسسات و نهادهای دولتی می باشد
امینی بیان داشت : این سامانه برای تسهیل ارتباط دولت و ملت راهاندازی شده تا شرایط برای پیگیری مشکلات مردم در بخشهای مختلف آسانتر شود و به نظر میرسد بهرهمندی از این سامانه در شرایط کرونا به ویژه برای مددجویان بهزیستی افزایش یابد
مدیرکل بهزیستی استان مرکزی خاطر نشان کرد: لازم به توضیح است مطالبات و شکایات مددجویان پس از ثبت در سامانه سامد جهت پیگیری و رسیدگی به معاونت ها و کارشناسان مربوطه ارجاع داده می شود
این مقام مسئول در ادامه اظهار داشت : افزایش رضایت مردم از طریق ارتقای کیفیت پاسخگویی، تمرکززدایی در رسیدگی به مطالبههای مردم، ایجاد هماهنگی، وحدترویه و مدیریت یکپارچه امور ارتباطات مردمی، افزایش سرعت در رسیدگی و ضریب نفوذ الکترونیکی ارتباطات مردمی نیز از دیگر مزیتهای این سامد به شمار میرود
ایشان در پایان بیان داشت : (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسئولان بوده که از طریق این سامانه شهروندان میتوانند براحتی و بدون مراجعه حضوری درخواستها و مشکلات خود را با مسئولان استان مطرح و پیگیری کنند.
نظر شما