سامانه دیدبان در استان بوشهر نیز رونمایی شد

مراسم رونمایی از سامانه ملی دیده بان (1482) با حضور وزیر تعاون، کارو و رفاه اجتماعی، ریاست سازمان بهزیستی کشور ومدیر کل دفتر مدیریت عملکرد این سازمان در ارتباط زنده ویدیو کنفرانسی در سراسر کشور برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان، سامانه دیده بان همزمان با سراسر کشور دراستان بوشهر نیز با حضور شرکت مدیر کل، معاونین، سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، مسول حراست و روسای ادارات بهزیستی شهرستانهادر ایین رونمایی سامانه دیده بان (۱۴۸۲) توسط وزیر محترم تعاون کار، و رفاه اجتماعی و ریاست محترم سازمان بهزیستی و بصورت ویدیو کنفرانس برگزار گردید.

دکتر حاجیونی، شعار و هدف سامانه دیده بان را «دقت، سرعت و صحت» اعلام کرد  و افزود:این سامانه امکان ارتباط دو سویه با مردم و پاسخگویی در قبال عملکرد سازمانی را محقق می سازد  وبا استفاده از ظرفیت و فضای دولت الکترونیک در جهت پاسخگویی سریع، به موقع و با دقت به تمامی درخواست ها، پیشنهادات، شکایات، ایده ها و گزارشات ارسالی راه اندازی شده است.

وی ادامه داد:جامعه هدف و خانواده های ایشان و مردم شریف استان می توانند با شماره 1482 به صورت  رایگان وبدون پیش شماره  تماس گرفته و مارا در امر نظارت بر مراکز تحت نظارت بهزیستی استان اعم از مهدهای کودک، مراکز مشاوره و روانشناسی، مراکز روزانه و شبانه روزی افراد دارای معلولیت، سالمندان و بیماران روانی مزمن، کمپ های ترک اعتیاد، مراکز شبه خانواده و کلینیک های مددکاری و غیره وهمچنین در ارتقاءسطح کیفی ارائه خدمات یاری رسانند.

 مدیر کل بهزیستی استان خاطر نشان کرد: به منظور تسریع در امر پاسخگویی به شکایات ارسالی، چهار  حالت با تعیین سقف زمانی تعریف گردیده است. پاسخ و اعلام نتیجه درحالت عادی طی حداکثر 3 روزکاری، حالت فوری حداکثر 2 روزکاری، حالت خیلی فوری حداکثریک روز کاری و حالت آنی حداکثر 3 ساعت کاری انجام می پذیرد.

وی همچنین فراهم شدن امکان تحلیل وضعیت و تعیین نیازهای جامعه هدف، تخصیص بهینه منابع  مبتنی بر اولویت بندی نیازها را از دیگر مزایای این سامانه بر شمرد.

شایان ذکر است این  سامانه امکان تماس 24 ساعته با شماره 1482 را  فراهم نموده به نحوی که حتی پس از پایان یافتن  ساعت  فعالیت کاربران مرکز، از طریق صندوق صوتی نسبت  به ثبت شکایات اقدام می نمایدو پاسخگویی به تماس های انجام گرفته بصورت متمرکز ودر سه سطح کشوری، استانی و شهرستانی انجام می پذیرد همچنین بازخورد رسیدگی به درخواست ها، شکایت ها، پیشنهادات  وانتقادات ارسالی در اسرع وقت به شخص داده خواهد

کد خبر 26091

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد