‍ فعالیت ۳ سرپناه های شبانه بهزیستی در استان کرمانشاه/پذیرش مددجویان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه ‍از فعالیت ۳ سرپناه های شبانه بهزیستی در استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه، دکتر فرحناز محمدی مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت سرپناه های شبانه بهزیستی استان کرمانشاه، گفت: پذیرش افراد بی خانمان و دارای اعتیاد در این مراکز با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می شود.

وی ادامه داد: در استان کرمانشاه ۳ گرمخانه در حال فعالیت هستند که در شهر کرمانشاه کنگاور و اسلام اباد غرب قرار دارند و از تاریخ یکم آذر ماه نیز گرمخانه دیگری در شهر کرمانشاه آغاز به کار می کند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه همچنین به ظرفیت این گرمخانه ها اشاره کرد و گفت: ظرفیت هر مرکز ۳۰ تخت است و در صورت تقاضا می‌تواند تعداد تخت ها افزایش پیدا کند.

این مسئول به فعالیت گرمخانه بانوان در کرمانشاه هم اشاره کرد و گفت: سرپناه زنانه به علت تغییر مکان با توجه به استیجاری بودن ملک آن اکنون غیر فعال است اما به زودی فعال خواهد شد.

محمدی افزود: ساعات کار سرپناه های شبانه بهزیستی از ساعت ۶ غروب تا ۸ و نیم صبح است که یک وعده غذای گرم و صبحانه استحمام وسایل بهداشتی و لباس گرم در اختیار مددجویان قرار می گیرد.

مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه بیان داشت: مددجویان سرپناه‌های شبانه از لحاظ بیماری غربالگری می شوند و در صورت نیاز به مراکز درمانی تخصصی ارجاع داده خواهند شد.

کد خبر 25962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد