شهریار| تشکیل کارگروه شورای سیاستگذاری همیاربهزیستی و فعالیت های جهادی

کارگروه شورای سیاستگذاری  همیاربهزیستی و فعالیت ها جهادی در ستاد بهزیستی شهرستان شهریار با حضور رئیس اداره و سایر اعضا تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، احسان سبزگلین در خصوص این کارگروه گفت: به منظور ارائه خدمات به هنگام وتوسعه توانمندی فرهنگی نیروها شامل خیرین وپرسنل وخدمات cbr  و تیم ها، کارشناسان مشاوره و اورژانس اجتماعی در منازل توانخواهان ومراکز شبانه روزی و حاشیه شهری وروستا از قبیل تعمیرات ساختمانی ومناسب سازی وارائه خدمات فرهنگی وپژوهشی ومشاوره ای رایگان، آموزش  وشناسایی مناطق محروم برای تسهیل کردن خدمات، نیازسنجی برای طراحی گروه توسط خیرین وداوطلبین این کارگروه تشکیل شده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان شهریار در ادامه افزود: طرح نیروهای جهادی و همیاربهزیست مطلوب و دارای اهمیت فراوان است.

وی خاطر نشان کرد: این طرح موجب بکارگیری پتانسیل های محلی ومعتمدین برای ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف می شود و بهتر است ظرفیت خیرین را به سمت وسویی ببریم تا در نهایت موجب عملکرد وخروجی بهتر در این طرح جهادی باشیم چنانکه عرصه فعالیت گروه های جهادی سازمان بهزیستی تمامی حوزه های کاری معاونت های مختلف است.

سبزگلین در پایان گفت: می توان با توجه به فراهم بودن زیر ساخت های لازم و با بکارگیری بخشداری ها وتیم های اجتماع محور تحت نظارت بهزیستی شهریار فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات بهتر به نیازمندان شهرستان بیشتر کنیم.

کد خبر 25736

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد