ملارد|بازدید رئیس شورای اسلامی شهرستان از ستاد بهزیستی 

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ستان ملارد از اداره بهزیستی این شهرستان بازدید نمودند. 

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در  این بازدید که فخرالدین آئینه وند رئیس شورای اسلامی شهرستان ملارد و عباس تیموری رئیس کمیسیون برنامه و بودجه این شورا انجام دادند، از نزدیک در جریان نحوه خدمت رسانی و رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این اداره قرار گرفتند. 
 رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد ضمن تقدیر از همکاری اعضای شورای شهر با این اداره گفت: بهزیستی آمادگی لازم جهت برگزاری دوره ها و کارگاههای آموزشی مهارتهای زندگی و آموزشهای پیش از ازدواج با رعایت پروتکل های بهداشتی و تشکیل جلسات جهت عموم مردم ( حداکثر 10 نفر) در هر کارگاه را دارد.

در ادامه رئیس شورای اسلامی شهر ملارد هم مسائلی را در خصوص ساماندهی کارتن خوابها در سطح شهرستان مطرح و افزود: گذراندن دوره های آموزشی و کسب  مهارتهای فنی و حرفه ای پس از اتمام دوره ترک اعتیاد در مراکز از مسائل ضروریست که موجب اشتغال و بازگشت به خانواده و جامعه در این افراد میگردد. 

در ادامه اعضای شورای شهر از حوزه های تخصصی ستاد اداره بهزیستی بازدید  و کارشناسان اورژانس اجتماعی توضیحاتی را در خصوص نحوه خدمت رسانی، موضوعات تماسهای تلفنی با خط 123، پیگیری امور مربوط به کودک آزاری، همسر آزاری و ... را ارئه نمودند. 

در پایان نیز مقرر شد کارشناسان پیشنهادات خود را جهت کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در شهرستان به اعضای شورای اسلامی شهر اعلام نمایند.

کد خبر 25649

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد