یک میلیارد ریال برای پویش "پازل همدلی" در قزوین جمع آوری شده است

مدیر کل بهزیستی استان قزوین گفت: یک میلیارد ریال در قالب پویش "پازل همدلی" در این استان جمع آوری شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین علیرضا وارثی روز یکشنبه با اشاره به اجرای پویش " پازل همدلی" در استان قزوین اظهار داشت: پویش پازل همدلی  همزمان با سراسر کشور از ۲۱ مهر ماه سال جاری در استان قزوین آغاز و تا پایان آبان ماه ادامه می یابد.
وی افزود: در این پویش خیران و موسسه های خیریه با مراجعه به سایت puzzlehamdeli.ir می توانند یکی از قطعه های موجود در نقشه استان قزوین را انتخاب کرده و با پرداخت مبلغ ۱۰ هزار تومان یک قطعه را خریداری کنند.
این مسوول با اشاره به اینکه پویش پازل همدلی در راستای حمایت از دانش آموزان نیازمند و تحت پوشش اداره کل بهزیستی استان قزوین انجام می شود، گفت:  برای استان قزوین ۱۰ هزار و ۱۷۹ پازل در نظر گرفته شده است که امیدواریم با توجه به استقبال خیران این پازل ها به زودی تکمیل شود.
 مدیر کل بهزیستی استان قزوین با اشاره به اینکه ارزش هر بسته ۱۰۰ هزار تومان است، اضافه کرد: روش کمک رسانی در این پویش بسیار شفاف است و به صورت مستقیم در اختیار خانواده های تحت پوشش بهزیستی و نیازمند استان قزوین  قرار می گیرد.
وی ادامه داد: تعهد استان قزوین در فاز نخست ۱۰۱ میلیون تومان و در فاز دوم ۲۰۰ میلیون تومان است که در صورت تحقق فاز نخست یک هزار بسته و تحقق فاز دوم ۲ هزار بسته به دانش آموزان اهدا می شود.
این مسوول افزود: در این پویش انجمن صنفی تولیدکنندگان نوشت افزار و موسسه خیریه نیک گامان جمشید سازمان بهزیستی را کمک می کنند که امیدواریم با استقبال مطلوب مردم و خیران استان قزوین همراه باشد.
وارثی اظهار داشت: این پویش در ادامه پویش ایران همدل توسط بهزیستی انجام می شود و به دنبال این است که فرهنگ نوعدوستی و ایثار را در جامعه ساری و جاری کند.
وی گفت: خوشبختانه تا به امروز علاوه بر مردم و خیران پرشمار استان قزوین تعداد بسیار زیادی از مسوولان استان قزوین از دستگاه های اجرایی مختلف هم در این پویش ثبت نام کرده اند که بسیار مطلوب ارزیابی می شود

کد خبر 25385

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد